Gå til innhold

Nærmeste postkontor?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlige pakker kommer til postkontoret og du får hentelapp i postkassen.

Pakker sendt som A-post puttes i postkassen din hvis kassen er stor nok. Er den for liten får du hentelapp.

Servicepakker leveres på døren, men hvis du ikke er hjemme, får du hentelapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det behøver slett ikke komme til nærmeste postkontor. Noen har nemlig avtale med post-i-butikk - og av og til må jeg hente et helt annet sted enn posten - i tjukkeste Oslo.

Hentelapp får du imidlertid - og der står det hvor du skal hente.

Når jeg skal hente på Superpris eller hva det heter, så kommer hentelappen som et brev med konvolutt. Har holdt på å kaste det fordi jeg bare tror det er en kontoutskrift eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vårt "nærmeste postkontor" som alle pakker normalt leveres til, det er 15 minutter å gå herfra. NÆRMESTE post (post i butikk, men vår "nærmeste postkontor" er "post i kiosk" så det er da det samme, åpningstidsmessig) er 5 minutter å gå, andre veien. Så at de kaller det for "vårt nærmeste postkontor" synes jeg er bare tull, jeg holdte på å gå feil jeg, ville gå til det NÆRMESTE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står ikke på lappen man får i posten hvor den skal hentes. Det gjorde det iallefall ikke når jeg fikk en pakke, jeg hadde akkurat flytta og måtte gjette på nærmeste postkontor. Dura inn der og fikk beskjed om at neida, pakka mi var på en post-i-butikk sak like ved der jeg bor. Jo takk du, hvorfor setter de ikke dette på lappen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi får pakker får vi den nå på "post i butikk" i nærbutikken vår. Da vi bodde inne i byen fikk vi den alltid på postkontoret. Og det står alltid på hentelappen hvor den skal hentes. Fordelen med post i butikk er at da er posten åpen like lenge som butikken - dvs 17.30

her og 21.00 på andre siden av byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den butikken som har post i butikk hos oss, den er åpen 0700-2300 den, og er 5 minutter å gå herfra, samme bygg som min samboer jobber, men neida... der får vi altså ikke hente noe som helst, da må vi gå langt avsted andre veien ja... Slik er verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...