Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan finne helt enkle, ensfargede kort som en kan trykke monogram på? Har trålet en rekke norske kortbutikker, men alle kortene har mønster o.l. Blir veldig glad for litt hjelp
lilleGrethe Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjøpte dissekortene. Mine ble kjøpt i bokhandel i England, men de har mange på eBay. Søk på Anita's Cards. De finnes i forskjellige formater, og både hvitt og kremfarget.
Ebano Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Takker for tips. Har funnet en del helt enkle hvite, problemet mitt er bare at jeg har lyst på grønne....
LimaLama Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Papirgalleriet i Oslo! Mekka for papirelskere! :-) Lykke til!
Solstrålejenta Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Hva med noen av disse: Paperline Lime Paperline lys grønn Transparente grønne Lime Panduro Kjenner ikke personlig til disse kortene, men de er iallefall grønne. Ellers kan jeg anbefale å ta en tur innom Norway Designs om du bor i nærheten av Oslo. Der har de masse fine kort og papir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå