Gå til innhold

JK-dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaringer fra denne levrandøren?

Tar du mål av deg selv og sender til de så tilpasser de den?

Er det god kvalitet på disse kjolene?

håper på masse svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte kjolen min derrifra..

Er kjempefornøyd. Stoffet og sømmene var perfekte.

De syr kjolen fra bunnen av.. Men er pinlig nøyaktig på målene, så vil anbefale å legge på 1 - 2 cm her og der. Valgte knytting i ryggen og det er jeg glad for.

Men få helst noen andre til å ta målene.

Skrevet

Jeg bestilte derfra, og kjolen er nydelig. Viktig å være veldig tydelig i hva du ønsker og hvordan målene er, min kjole er litt for lang pga. en misforståelse. Jeg skal ha lave sko, og prøvde å forklare dette til dem, men jeg tror de trodde at målene var tatt med lave sko og at jeg skulle ha høyere sko i bryllupet - så de la på noen cm ekstra. Det får bare være, jeg er fortsatt mer enn fornøyd med kjolen! :)

Skrevet

Har vært innom der og tittet, veldig pene kjoler til fabelaktige priser, men jeg har hørt så mange advarsler mot å bestille kjoler over nett og at dem ikke passer til tross for at man sender dem eksakte mål o.l.

Hvor lang tid tar det før dere får kjolen fra den dagen dem er bestilt? Hvordan er frakten?

Skrevet

Estrella, min passa så godt som perfekt. Den var litt trang, men det var kun min egen skyld, fordi jeg var så dum at jeg runda litt ned på målene fordi jeg trodde jeg kom til å gå ned et par kilo mellom da jeg bestilte og bryllupsdagen, men plutselig slutta å gå. Med litt hardt arbeid etter at kjolen kom passer den perfekt nå (nå gjelder det bare å styre unna stresspising de siste to ukene:P), og den er nydelig. Tok under 4 uker fra jeg bestilte til den var på døra mi!

Skrevet

...høres ut som jeg må skaffe meg en ring på fingeren, så kan jeg bestille brudekjole :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...