Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #21 Skrevet 3. juli 2010 Høres ganske så merkelig ut å reise til dette helt spesielle stedet når hun tidligere har snakket negativt om det. Ok, så er det lov å ombestemme seg da, men jeg får en følelse av at det er mest for å ta luven av deres bryllupsreise. Mener du virkelig at det er sannsynlig? Folk har mange ulike grunner til å reise steder, men det å "ta luven av noens bryllupsreise" må vel være en av de aller sjeldneste grunnene som kan tenkes, selv med god fantasi. En annen ting, man tar da ikke "luven" av noens bryllupsreise selv om man reiser samme sted? Ok, hadde hun dukket opp på samme sted samtidig, og begynt å henge rundt de bryllupsreisende, så skulle jeg gått med på at det var rart.
hjertesukka Skrevet 3. juli 2010 #22 Skrevet 3. juli 2010 Mener du virkelig at det er sannsynlig? Folk har mange ulike grunner til å reise steder, men det å "ta luven av noens bryllupsreise" må vel være en av de aller sjeldneste grunnene som kan tenkes, selv med god fantasi. En annen ting, man tar da ikke "luven" av noens bryllupsreise selv om man reiser samme sted? Ok, hadde hun dukket opp på samme sted samtidig, og begynt å henge rundt de bryllupsreisende, så skulle jeg gått med på at det var rart. Jeg mener det er sannsynlig. Som ts skriver selv, så forsvinner litt av mystikken for dem når denne dama går i bresjen for dem på denne måten. Har også forstått det slik at dette er ikke et chartermål ala Kanariøyene. Da ville det etter min mening stilt seg litt annerledes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #23 Skrevet 3. juli 2010 Jeg mener det er sannsynlig. Som ts skriver selv, så forsvinner litt av mystikken for dem når denne dama går i bresjen for dem på denne måten. Har også forstått det slik at dette er ikke et chartermål ala Kanariøyene. Da ville det etter min mening stilt seg litt annerledes. Hvis det tar bort mystikken at noen andre de kjenner har reist dit, så mener jeg de har for sære krav. Evt skulle de ha valgt et enda særere reisemål, eller holdt det hemmelig hvis det var så viktig å være først. Denne dama må jo virkelig få reise hvor hun vil. De fleste drar vel på bryllupsreise for å dyrke kjærligheten og ha en fin reiseopplevelse. Og kan man ikke ha det hvis man kjenner andre som har vært der, så har man et problem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #24 Skrevet 3. juli 2010 At enkelte er så selvsentrerte at de tror at noen bruker tid og penger og reiser på ferie til et sted bare for å ødelegge for dem selv, er mer overraskende! Jeg tviler påa t hun har reist tild ette stedet, bare for å erge deg. Jeg må si meg enig med de andre her som sier at det høres vel spesiellt ut å bruke feriedager og penger på å reise ett sted man egentlig ikke liker, BARE for å ødelegge bryllupsreisen til en VENNINDE!! Dette er ett menneske du tross alt regner som en god venninde og regner jeg med, siden hun faktisk SKAL i bryllupet, og likevel tror du helt ærlig at hun bruker masse penger og tid på ett sted hun ikke liker bare for å ødelegge for deg? Hvorfor er dere venner egentlig, om dette er tilfelle? jeg har ombestemt meg på mange ting opp igjennom tidene... reist steder jeg helt seriøst ALDRI trodde jeg ville dratt og bor ett sted jeg ALDRI skulle flytte til, og ihvertfall ikke bli! Jeg har gjort ting jeg aldri skulle gjøre og som jeg snakket negativt om, og jeg elsker enhver opplevelse jeg har fått utfra disse endringene i meninger. Det er fullt mulig å endre mening, selv om det var noe man var veldig negativ til i utgangspunktet. Og jeg må henge meg på den som spurte tidligere: Dersom rådene og tipsene kom fra ei god venninde som var der, ville du tatt dem like dårlig da? Har dere ikke lest eller søkt om ett eneste reisetips ang stedet? Vet dere ingenting om stedet i utgangspunktet, positivt og negativt? Helt greit at du ikke vil ha rådene, og du har sagt ifra om det, så da stopper det vel sikkert, ellers får du si ifra igjen og slette meldingene hennes om hun fortsetter (og revurdere om du vil HA ett menneske i bryllupet ditt som ikke bryr seg om hva du mener). men som andre også har sagt, det er faktisk ikke uvanlig å dele reisetips, både positive og negative. Mange gjør det, så vanlig er det faktisk at du lett kan finne reisefakta om forskjellige steder på nett, noen skriver reisehåndbøker og det finnes masse reportasjer på både aviser og turselskapene som beskriver både det positive og det negative om de forskjellige stedene. Dette er jo fordi det er mange som søker info før de reiser ett sted. Uansett, dere får sikkert en super ferie, dropp ut info dere ikke øsnker ta med dere, oppleve stedet åp egenhånd og husk at uansett hvor mye dere hører fra andre, så vil det alltid være annerledes å oppleve det selv. Ting andre ikke liker, kan dere DIGGE, og omvendt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #25 Skrevet 3. juli 2010 Ts jeg tror det heller er du som er missunnelig jeg. Håper innerst inne at dette er ett tulle innlegg. Man kan ikke være så høyteidelig å tro noen velger ferie sted pga deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå