andemor Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei folkens. Kan dere hjelpe meg? Jeg trenger virkelig hjelp til å se om denne talen er ok. Vet jeg burde spurt noen i familien eller no, men det føles så personlig det her, så det er lettere å få kritikk fra utenforstående. Og så lurer jeg på... Hva sier jeg til slutt? Skål for brudgommen? Endring: Har fjernet talen, så ikke kjentfolk plutselig googler seg fram til den. Endret 8. juli 2010 av andemor
Gjest Mahareth Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Synes den talen var nydelig! Ville ikke nølt med den Lurer også på hva man avslutter talen med
andemor Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Puh... Takk. Trenger å få roa nervene litt nå tror jeg.
sivit Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Det var en nydelig og personlig tale. Du kommer til å få mange positive tilbakemeldinger på den. Lykke til!
Wonders Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 "Nå foreslår jeg at vi alle reiser oss og tar en skål for den flotte ektemannen min" Gi håndbevegelse på at alle skal reise seg Skål,se på alle og skål i luften med alle, ta en liten sipp av glasset, puss på kinnet t rørt ektemann og sett deg ned, pust ut. Well done you.
andemor Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2010 "Nå foreslår jeg at vi alle reiser oss og tar en skål for den flotte ektemannen min" Gi håndbevegelse på at alle skal reise seg Skål,se på alle og skål i luften med alle, ta en liten sipp av glasset, puss på kinnet t rørt ektemann og sett deg ned, pust ut. Well done you. Takk! Den skal jeg bruke! Takk for hjelp dere.. Ble litt roligere nå. Kom gjerne med kritikk også altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå