Bolus Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Som tittelen sier, lurer jeg på om forloverne deres skal gå langs midtgangen under vielsen (før eller etter??)dere, eller om de kun skal vente oppe ved alteret?? Håper på svar fra dere! Klem fra August-brud! :rødme:
Endelig Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Min forlover skal gå opp midtgangen med brudesvenn og brudepike, før jeg og min far går.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 De går inn sammen med resten av gjestene og setter seg øverst ved alteret.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Min gjorde "siste finish" (fiksa sløret mitt, ga meg pudder og lip-gloss (hu hadde det i veska si), retta på knappehullsblomsten til far og tok generelt siste overblikket på oss), før hun gikk inn og opp til alterringen. Det var tegnet på at koret kunne begynne å synge inngangsmarsjen...
Bolus Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2010 Dytter denne tråden videre, jeg Har selv hørt at det vanligste er at forloverne sitter ved alteret og venter....Tenker det er like greit, for da slipper jeg å måtte kjøpe buketter til dem hvis de skulle gått langs midtgangen også....?
MissStiles Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Når jeg var forloveren, så gikk jeg ikke opp midtgangen. Da sto jeg oppe ved alteret sammen med forloveren til brudgommen.
Tweak Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Min mor, datteren min på 6 mnd, forloveren min og min andre beste venninne ankommer kirken sammen med meg og siden de da uansett må gå opp midtgangen når alle andre har kommet så gjør vi litt ut av det på den måten at det spilles litt musikk mens de går frem, først forlover og venninne og så mamma bærende på pia mi (brudepiken vår, he he). Når alle de har satt seg er det tegnet til at brudemarsjen starter :-)
lilleGrethe Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Min gjorde "siste finish" (fiksa sløret mitt, ga meg pudder og lip-gloss (hu hadde det i veska si), retta på knappehullsblomsten til far og tok generelt siste overblikket på oss), før hun gikk inn og opp til alterringen. Det var tegnet på at koret kunne begynne å synge inngangsmarsjen... samme er planen her. Jeg ankommer kirken sammen med forloveren, når vi er klare ute i våpenhuset, sniker hun seg inn og setter seg. Da vet folk at snart skjer det noe, og så begynner orgelet å spille.. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå