Gå til innhold

Slør foran ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer litt på om det er noen kommende bruder her som har tenkt å ha sløret hengende foran ansiktet under vielsen (som brudgommen løfter opp)? Er dette en norsk tradisjon? Synes det virker så gøy og ekstra spennende! :fnise:

Hilsen kommende bruuud med slør!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke det.

Synes det er litt for klisje..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser fryktelig dumt ut. Brudgommen skal liksom avsløre den rene bruden? Nei, ellers takk.

Skrevet

Jeg vurderer det , men da blir det russisk/fransk/birdcage slør i så fall, som her.

Gjest Mahareth
Skrevet

Mitt slør er et av dem som kan henge foran ansiktet, men jeg skal ikke ha det sånn. Synes det er penere om det henger bak.

Sånn som Viren mente er flott på de som passer det!

Skrevet

Jeg hadde litt lyst til det, men så sa sambo at han ikke synes noe om det så da dropper jeg det.

Skrevet

Nei, mitt slør skal festes bak på hodet, og ikke gå over ansiktet.

Jeg har vært i ett bryllup der bruden hadde sløret foran ansiktet, og jeg husker jeg syntes det var litt rart. jeg vil helst se ansiktet til bruden, jeg. :)

Skrevet

Dette mener jeg er en katolsk tradisjon, blir litt feil å gjøre det motepreget... har sett det bli brukt i flere amerikanske filmer... blir litt feil synes jeg...

Jeg synes det er fint å se brudens ansikt når hun kommer gående oppover midtgangen... :)

Skrevet

Takk for alle svar! Da dropper jeg det! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...