Bolus Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg lurer litt på om det er noen kommende bruder her som har tenkt å ha sløret hengende foran ansiktet under vielsen (som brudgommen løfter opp)? Er dette en norsk tradisjon? Synes det virker så gøy og ekstra spennende! Hilsen kommende bruuud med slør!
Endelig Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg skal ikke det. Synes det er litt for klisje..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Synes det ser fryktelig dumt ut. Brudgommen skal liksom avsløre den rene bruden? Nei, ellers takk.
viren Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg vurderer det , men da blir det russisk/fransk/birdcage slør i så fall, som her.
Gjest Mahareth Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Mitt slør er et av dem som kan henge foran ansiktet, men jeg skal ikke ha det sånn. Synes det er penere om det henger bak. Sånn som Viren mente er flott på de som passer det!
Barcelone Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Jeg hadde litt lyst til det, men så sa sambo at han ikke synes noe om det så da dropper jeg det.
lilleGrethe Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Nei, mitt slør skal festes bak på hodet, og ikke gå over ansiktet. Jeg har vært i ett bryllup der bruden hadde sløret foran ansiktet, og jeg husker jeg syntes det var litt rart. jeg vil helst se ansiktet til bruden, jeg.
Emelie Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Dette mener jeg er en katolsk tradisjon, blir litt feil å gjøre det motepreget... har sett det bli brukt i flere amerikanske filmer... blir litt feil synes jeg... Jeg synes det er fint å se brudens ansikt når hun kommer gående oppover midtgangen...
Manuela Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal det. Skal ha en birdcage i tyll, som dennehttp://www.etsy.com/listing/48519841/side-swirl-birdcage-veil-in-tulle Syns jeg er "for gammal" til å ha vanlig slør hengende bak, og en sånn "dott" som denne blir litt mer fashionista Har en enkel kjole, prøver å tilføre litt mer edge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå