Gjest anonym jente 14 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hei, jeg har likt en fyr i klassen min i et havlt år. (Gått i samme klasse i 1 år) Og vi har sendt noen meldinger(lenge siden) og snakket litt. Jeg synes han er kjempe kjekk og det er noe med han som jeg liker men vet ikke helt hva. Han oppfører seg dårlig til de som ikke er spesielt populær og det er jeg fulstendig klar over.(Jeg er ikke spesielt populær) Men ei jente som jeg kjenner har vært sammen med han på barneskolen sa at han var kjempe snill med henne.(går på ungdomskolen) Og møttes ovs. Vi begge brender for musikk, jeg har hørt han spille noen på ganger på gitaren. Han har hørt meg synge og viste samme dag at han likte det, men sa det ikke direkte. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er sjenert og har ikke mye erfaring med gutter. Jeg tenker at hvorfor skal han like meg. Jeg tenker mye på han, men har ikke send mye meldinger i det siste for sist jeg gjorde kom det en surt svar tilbake. Men prøvde igjen men har ikke fått noe svar. Mange tenker vel hvorfor gidder du å bruke tid på han, men jeg må. Jeg har så lyst til å vinne han. Har du noen tips?
leirbål Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Mitt beste tips er å forsøke å glemme ham. Du beskriver en gutt som ikke høres snill ut. Du skriver at han oppfører seg dårlig mot de som ikke er populære. vil du virkelig ha en gutt som er mest opptatt av hva de andre synes om kjæresten hans? Når han ikke er grei mot de mindre populære sier det litt om hvordan han ser på andre mennesker. En grei gutt hadde vært hyggelig mot deg når du sendte melding, ikke svart surt- droppet å svare. Ja, han kan nok være snill mot de han ønsker å være snill mot, men det gjør ham ikke til et bedre menneske at han ikke er ekkel mot alle. Han har hørt deg synge, og til tross for at du synger bra ville han ikke skryte av deg. Om du klarer å vinne denne gutten tror jeg ikke det blir et fint forhold. Du fortjener noen som synes du er fantastisk, og som gjerne forteller det til både deg og andre. Det er vanskelig, men prøv å glem ham. Da blir du raskere klar til å møte en annen som vil gjøre deg lykkelig. Kanskje han allerede er veldig forelsket i deg, men du ikke har oppdaget det fordi du bare ser han i klassen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå