Darkannie Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er forlover til min beste venninne på Lørdag, og nå er det på høy tid å få satt alle stikkordene jeg har skrevet ned, i taleform! Men jeg sliiiiter! Googler jeg kommer finner jeg bare sider hvor man kan bestille og betale for "ferdige" taler, det er uaktuelt, det jeg trenger er en oppsetts mal for hva, hvordan og hvor! Er det noen der ute som vet om en god link, eller vil opplyse meg litt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 http://www.bryllupsguiden.no/oslo/innhold.php?side=seksjon&seksjonid=89 Her er det noen ferdige taler tror jeg...
Darkannie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Takk for tips, jeg er ferdig med talen nå! Den ble 4:23 lang, og det uten pauser til evt latter...Det er vel lang nok håper jeg...tror noe særlig lengre, så begynner vel folk å gjespe?
Darkannie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2010 Nommin, Lirypa!!!!!!!! Det gikk flott å holde talen, jeg var sist, så hadde kastet innpå et par glass vin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå