Bolus Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hei alle vordende bruder! Jeg skal gifte meg i august, og lurer litt på om dere bruder skal ta noe skjønnhetspleie/hudpleie/massasje før den store dagen??? Hvis ja- hva slags type og har dere noen anbefalinger i oslo? Hilsen kommende bruuuud:)
minipia Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hvis du ikke pleier å gå til hudpleie, ville jeg i hvert fall ikke gjort det rett før den store dagen! Ofte kan man få utslett, uren hud osv. rett etter en behandling. Derimot er manikyr et "must" :)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tok hudpleie fire ukers tid før bryllupet + at jeg fikk aromaterapi i utdrikningslaget mitt helga før. Hadde også negltime kvelden før bryllupet. Hudtimen kunne jeg droppa, hadde ikkeno for seg, men hvis jeg hadde fått valgt opp igjen tror jeg at jeg ville satset på aromaterapi + en liten kjærlighetslunsj med min kjære onsdagen før bryllupet. Det var denne tiden som var mest intens for meg med fiksing og ordning av alle de småtinga han ikke så at måtte gjøres, og også da det var mest krangling/"nebbing" da vi begge var litt stressa. Litt avslapping, kjærlighet og påminnelse om hvorfor vi ville gifte oss + tid til å planlegge og fordele de siste oppgavene hadde ikke vært å forakte... Negltimen var jeg fornøyd med, men det kræsjet litt med pynting av bord, så det ble også egentlig en stressfaktor... Kan dessverre ikke hjelpe deg med steder i Oslo...
Snart Frue Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har planer om å ta Microdermabrasion en mnd før bryllupet. Ellers vurderer jeg å ta aromaterapi uken før (sammen med min kjære? :o)). Dager før skal jeg ta en manikyr.
Bolus Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har planer om å ta Microdermabrasion en mnd før bryllupet. Ellers vurderer jeg å ta aromaterapi uken før (sammen med min kjære? :o)). Dager før skal jeg ta en manikyr. Oj! Hva er Microdermabrasion??
Bolus Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2010 Noen som skal ta pedikyr?? Tar dere kun vanlig manikyr,eller setter dere på støpenegler også...?
Snart Frue Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Oj! Hva er Microdermabrasion?? Teknikk som bruker mikroskopiske krystaller som sliper ned huden slik at man reduserer rynker, fi ne linjer, kviser, arr, dype porer og hudormer. Når overhuden slipes ned vil friske hudceller komme til hudoverfl aten, og man får en jevnere hud. Teknikken er en mindre risikofylt behandling enn botox og operasjoner, og kan gi tilnærmet samme resultat. I tillegg til at huden ser bedre ut blir den også mer mottakelig for hudpleieprodukter, siden de får virke på frisk hud. Håper huden ser friskere ut etter en slik behandling. Skal ta det på et spa senter. Spent på resultatet. Har ingen plager med kviser, uren eller ujevn hud, men vil få bort "gusten".
Snart Frue Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Noen som skal ta pedikyr?? Tar dere kun vanlig manikyr,eller setter dere på støpenegler også...? Jeg kommer ikke til å ta pedikyr siden ingen kmmer til å se tærne mine. Men jeg kommer til å ordne dem selv hjemme dagen før. Jeg har egne negler så jeg kommer ikke til å støpe på noe, bare ta en pen fransk manikyre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 regner ikke med jeg kommer til å gjøre noe spessielt .i og med jeg er utdannet hudpleier klarer jeg fint å gjøre ting og tang selv.
tina89 Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 eg tror ikke jeg kommer til og gå til hudpleier da jeg egentli har ganske fin hud er flink å bruke scrub og gode kremer hjemme så håper jeg slepper =) men negler derimot, jeg greier og spare de ganske lange, men jeg har en tedens til og kjede bite i bilen hvis det går for sent så må nok støpe på noe. frister også og legge på tærne, men er ingen som skal se dem hehe
Bolus Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2010 Tror selv det blir manikyr...men er veeeeldig usikker på ansikt/kroppspleie.Har aldri gjort det noe særlig før..Hva anbefaler dere og hvor fås det kjøpt? Hilsen meg
SiljeMa Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenker å ta både manikyr og pedikyr da jeg omtrent aldri blir fornøyd med det jeg gjør selv. Ellers så har jeg vært hos en hudpleier og fått anbefalt en serie med produkter til min hud som jeg skal bruke gjennom sommer og vinter, Nimue. Jeg fikk veldig god hjelp til å finne det som passer til meg i salongen der jeg var:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal til fotpleier, men tror jeg lar være med pedikyr. Skal også til akupuntør par ganger. Jukser litt med solarium. Sminke klarer jeg selv.
Bringebærdrops Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Hei alle vordende bruder! Jeg skal gifte meg i august, og lurer litt på om dere bruder skal ta noe skjønnhetspleie/hudpleie/massasje før den store dagen??? Hvis ja- hva slags type og har dere noen anbefalinger i oslo? Hilsen kommende bruuuud:) Jeg begynte på et helt nytt hudpleieprogram for over en måned siden, fikk Hilde Christina til å sy sammen et skreddersydd program for meg med masker, serum, rens og pleie.Etter noen uker er huden min blitt helt fantastisk mye bedre! (hadde problemhud før, som var umulig å sminke) Dessuten tar jeg en 6-ukers penslingskur med fruktsyre, som jevner ut hudtonen, minsker linjer og porer og strammer opp. Dette får man egentlig bare gjort i hudpleiesalonger, men jeg har fått kjøpe ingrediensene til å gjøre det selv av Hilde Christina(så blir det på langt nær like dyrt). Dagen før bryllupet(som er 21.august) støper jeg gelenegler. Jeg fikk dessuten et gavekort fra Wah wah på 2500 kroner til jul, tipper jeg bruker det på deres "I do"-behandling for bruder,pluss litt aromamassasje uken før Tror nok jeg bruker bryllupet litt som en "unnskyldning" til å virkelig kose meg med slikt i tiden før. Jeg elsker å dulle med meg selv, og massasje er det beste jeg vet. Men selve bryllupsdagen tror jeg hadde blitt like fantastisk uten alt dulleriet i forkant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå