Capricorn Skrevet 30. juni 2010 #1 Del Skrevet 30. juni 2010 Har ikke hatt slitt hår på mange år før nå. Har brukt rettetang i det siste (ikke mye, men kanskje et par ganger i mnd) Vill også lysne håret litt og kjøpte Spray Blonde. Håret er blitt veldig tørt og slitt, spesiellt i tuppene. Litt sånn "ullete", men det ser ut som det har gått verst utover tuppene. Kan jeg redde håret med kur eller må jeg klippe meg kort? Har skulderlangt hår og vil gjerne beholde det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Del Skrevet 30. juni 2010 spary blond er jo det dummeste en kjøper!! er du klar over hvor høy prosent vannstoff det er i dem? det sliter og kan til og med etse hodebunnen din i værste tilfelle! Har du brukt varmebeskyttende mot rettetang? ellers vil jeg råde deg til å kjøpe en god hårkur hos frisøren, eller på nettet. og klipp av tuppene hver 6. uke. ikke mer enn ett par cm. innen et halvt år så skal du vel ha noe lunde greit hår. men kur, kur, kur. så slipper du å klippe det så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2010 spary blond er jo det dummeste en kjøper!! er du klar over hvor høy prosent vannstoff det er i dem? det sliter og kan til og med etse hodebunnen din i værste tilfelle! Har du brukt varmebeskyttende mot rettetang? ellers vil jeg råde deg til å kjøpe en god hårkur hos frisøren, eller på nettet. og klipp av tuppene hver 6. uke. ikke mer enn ett par cm. innen et halvt år så skal du vel ha noe lunde greit hår. men kur, kur, kur. så slipper du å klippe det så ofte. Nei, var ikke klar over at det var noe verre enn annen bleking eller farging. Har liksom ikke tenkt over det siden det står i samme hylla. Visste ikke at det var noe som het varmebeskyttende engang Kanskje jeg må sette meg litt mer inn i ting før jeg kjøper det Takk for tipset. Går til innkjøp kur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Del Skrevet 30. juni 2010 Som allerede nevnt, du må kure håret. Du vil trenge både en kur med proteiner (for å reparere) og en med fuktighet. Om to blir for mye styr, kan du bruke f.eks. Fudge Dynamite, en to i én kur. En leave-in kur til tuppene kan også være lurt. Jeg kjøpte Joico K-Pac leave-in pro..et-eller-anna ved en feiltagelse. Etter å ha brukt den en stund har jeg merket stooor forskjell på tuppene. Og den har nok gjort at det har gått lengre tid mellom frisøkbesøkene mine. Om dette ikke hjelper må du nok bite i det sure eplet og klippe av det slitte.. (Hiv innpå med B-vitaminer, så vokser håret fort ut igjen:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Del Skrevet 30. juni 2010 En ting til: Om du har Jojoba-olje så kan du prøve å bruke litt i tuppene. Evt. bruke den i hele håret som en over natta kur. Håret mitt blir mykt og glatt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå