Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har bestilt mye fra strawberrynet gjennom tidene, og alltid fått det jeg skal innen få dager. Nå savner jeg en bestilling fra 9. juni. Har kontaktet strawberrynet, men de kan ikke hjelpe meg, da jeg ikke bestilte rekommandert/trengte signatur. Har det noe for seg å ringe posten og be dem lete etter pakken, eller blir det bare styr. Det er bare en liten ting til under 200 kr., men litt irriterende likevel... (Legger til at jeg tidligere alltid kjøpte rekomandert, men at jeg den siste tiden har fått det rett i postkassen - problemfritt frem til nå)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 har kjøpt en gang der jeg ikke brukte rekommandert. Da tok det 1 måned før jeg fikk varene.
LukaFrost Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Hvis du ikke har noe sporing på pakken er det ikke noe vits i å ringe posten sentralt for å få den til å lete. Pakkene fra Strawberrynet er riktig nok lett gjenkjennelige, så din lokale PiB eller post kan kanskje være behjelpelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå