Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal fremkalle noen sommerbilder som jeg skal ha på veggen. Hadde tenkt å bestille lerret, men ser at de også har plakat bak akrylglass. Begge deler høres veldig fint ut! Erfaring med begge deler? Hva anbefales, og til hvilket bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr14 Skrevet 30. juni 2010 #2 Del Skrevet 30. juni 2010 Vi har bestilt bilder via fotoknudsen.no. Små lerret og stort lerret. Det store kan du se her: http://nr14.wordpress.com/2009/09/18/lerretet-er-kommet-opp-pa-veggen/ Hvis du bruker søk-funksjonen i bloggen med søkeord lerret, så er det også bilde av de små lerretsbildene. Superfornøyd samt at de ikke koster all verden dersom en utnytter kampanjeperioder. I tillegg har vi kjøpt plakater størrelse 50 x 70 cm. Børsta stål-rammer fra Ikea. På guttens rom har vi hengt opp bilder av ham fotografert i luftig svev på trampolina som motiv. Deretter hengt flere plakatbilder sammen. Kjempefornøyd med den løsningen også...samt at det er enkelt å skifte plakatmotiv i de rammene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. juli 2010 #3 Del Skrevet 5. juli 2010 jeg har begge deler hengende hjemmei på stueveggen og de gir veldig forskjellig inntrykk. selv bruker jeg akryl på bilder som skal se litt mer eksklusive ut. Japan Photo er forresten rimeligere enn Foto Knudsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå