Gå til innhold

Mistet jomfrudommen

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mistet jomfrudommen på lørdag, med en som alle vet hvem er og nå vet aalle det... Jeg sa at jeg ikke var jomfru, men begynte jo å blø...Er så utilpass for jeg møter disse menneskene hver dag, og de kødder rundt det, jeg vil ikke at folk skal vite det.. Er greit å få det overstått, men han var veldig røff og det var bare ikke godt... Uff jeg ser for meg at han og kompisen, som jeg ser hver eneste dag, har snakket om det, og det gjør meg så utilpass...

Noen gode ord til en sårbar jente som vil virke så erfaren og føler hun blir gjort litt til narr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

uff da... vell gjort er gjort, men de vil stoppe en gang om ikke så lenge. Klart det ikke blir godt om du sier at du har gjort det før. Han tolker det som om at han kan være røff mot deg da. Fikk deg vel en overraskelse tenker jeg :P

Men neste ligg med en person vil kanskje få de til å klappe igjen, eller måpe uten lyd? ;)

Finn deg en annen kar uten for vennekretsen, men som oftest vil det bli glemt. Gutter glemmer sånt, eller vil ikke erte åpent om det så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...