Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til London neste uke og lurer på om dere har noen tips til butikker (og forøvrig andre severdigheter) jeg bare MÅ besøke. Jeg er 18 år, så noe som passer til min alder :) Og så lurer jeg på om noen vet i hvilke butikker jeg kan finne Hunterstøvler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Westfield er et gigantisk kjøpesenter som ligger på sheperds bush på central line (den røde) på undergrunnen. Der har de det meste av butikker. Ellers er det jo de selvsagte, som oxford og regent street områdene, covent garden, carnaby street, etc.

God tur =)

Skrevet

Primark har veldig mye klær og tilbehør til en billig pris ;)

Skrevet

Westfield er et gigantisk kjøpesenter som ligger på sheperds bush på central line (den røde) på undergrunnen. Der har de det meste av butikker. Ellers er det jo de selvsagte, som oxford og regent street områdene, covent garden, carnaby street, etc.

God tur =)

Jeg var på dette senteret for tre uker siden, brukte mange timer der. Kan absolutt anbefales! Jeg bodde ved Paddington, så da var det greiest å bruke Hammersmith & city (rosa) linja i stedet for Central line. Gikk av på Wood lane stasjon. Senteret er faktisk så stort at det er hele fire T-banestasjoner rett i nærheten.

Gohege nevnte Primark, (Oxford street), det er en helt genial butikk men mitt beste tips er å dra dit tidlig på morgenen, rett etter at de har åpnet. Det blir gjerne veldig folksomt og utrolig rotete senere på dagen. Klærne der er så billig at folk oppfører seg som gribber...

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale Primark (som er blitt nevnt her), New Look, Miss Sixty, og TopShop. Her har de så mye å se på! Mye lekkert :jepp: Og Selfridges.. som er et stort kjøpesenter i Oxford Street. (her finner du også bl.a Miss Sixty)

Selfridges

Jeg skal til London selv i sommer, og gleder meg! :)

Endret av Nikka
Skrevet

du finner hunterstøvler over alt der. de koster ca. 600 norske kroner. ellers anbefaler jeg å ikke tilbringe for mye tid i oxford street - det er oppskryt!

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Jeg var på Westfield sist jeg var i London. For all del, det var stort, men ble ikke nevneverdig imponert. Av butikker som anbefales er: Primark ( Oxford Street), New Look (rett ved siden av Primark på Oxford Street) og Top Shop (Oxford Street). Her handler jeg alltid masse når jeg er i London, og blir heller ikke totalt ruinert! ;) Jeg er 21, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...