Gå til innhold

Komme to ganger

Fremhevede innlegg

Gjest Ingrid
Skrevet

Hei!

Hvordan får dere mannen deres til å komme to ganger?? Han har ingen problem med å få meg til å komme flere ganger, men når jeg prøver å få han til å komme for 2. gang, går det liksom ikke. Han klarer det rett å slett ikke, selv om han har lyst. Hvordan går dere i gang med 2. akt?? Nytt vorspiel, eller rett på sak? Noen tips??

Ingrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste trenger stort sett 15-30 minutters pause for å lade opp batteriene igjen.

Gjest Trissa
Skrevet

Hvis det er noen dager mellom sex kan jeg få han til å sprute to ganger..Kan fortsette omentrendt rett etter orgasmen, iallefall ikke lengre enn 10 min, så er han klar igjen og kan komme en gang til :d

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en tendens til å komme litt raskt, men kan til gjengjeld komme opp til flere ganger - og holde meg lengre for hver gang... Et lite triks jeg har funnet ut er å presse som fanden i vold på et punkt mellom ballene og rumpa, idet jeg skal til å komme... Da kommer jeg - men får ingen utløsning.. Og tissen er like stiv - men holder mye lengre.

Det hender også at jeg kommer som en foss (masse sperm) - og tissen bestemmer seg for å ikke dø likevel - og er like stiv.. Da er det bare å kjøre på videre igjen, til stor glede for jenta mi.

Såååå hender det også at jeg kan komme 2-3 ganger, bare sånn "halvveis" - en liten sprut her, en liten sprut der... Uten at den dauer av.

Hmm... Tror tissen min lever sitt eget liv, jeg :(

Nå er jeg en mann da.. Men poenget mitt er at jeg tror dette er veldig individuelt fra person til person.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Etter to uker fra hverandre, og gjenforening for noen dager siden, så ble det jammen fire utløsninger på under én time. Vanligvis er han ganske oppbrukt når han har fått den én gang. Da må vi vente mer enn en halvtime før det er sjans for å prøve igjen.

Gjest Mann45
Skrevet

Hei!

Hvordan får dere mannen deres til å komme to ganger?? Han har ingen problem med å få meg til å komme flere ganger, men når jeg prøver å få han til å komme for 2. gang, går det liksom ikke. Han klarer det rett å slett ikke, selv om han har lyst. Hvordan går dere i gang med 2. akt?? Nytt vorspiel, eller rett på sak? Noen tips??

Ingrid

Høres ut som om du betrakter menn som maskiner. Hva slags spørsmål er det? "Hvordan får dere mannen til å komme to ganger?" Hvilke knapper trykker du på? Hvordan får du liv i en dau bilmotor?

Tror du må lære deg litt om forskjellen på mannens og kvinnens anatomi, lille venn. Kvinnens orgasme har et annet mønster enn menns, og de to kan ikke sammenliknes.

Dessuten har dette med alder å gjøre.

Skrevet

Etter en orgasme med utløsning kreves det som nevnt gjerne 5 minutter til flere timer for menn å få den i action igjen. Men ofte kan det oppleves at noen gutter og menn får mange utløsninger etter hverandre, og det er riktig. Erfaringsmessig kan jeg få flere utløsninger med hyppige mellomrom, uten at det er en orgasme involvert. Videre kan jeg få orgasme uten utløsning.

For meg er det orgasme som gjør at majoren slokner etter sex, og ikke utløsning alene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i et avstandsforhold og sist gang jeg hadde sex med kjæresten min (noe som er alt for lenge siden nå...) så kom han to ganger rett etter hverandre.

Dvs,, første gang han kom så trakk han seg ut og kom utover stuegulvet... Det var helt rått å se på, det tente meg noe sinnsykt.. :gjeiper: Og når han hadde kommet så putter han den inn igjen og kjører på en stund før han igjen kommer!

Det var rett og slett rått!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...