Gjest sjenert Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er en jente som har brukt ppiller i 5 år ca. Har de siste årene fått mindre og til tider ingen sexlyst. Jeg er i et godt forhold med en partner som synes dette er veldig kjett siden jeg da ender med å avvise han en del ganger noe jeg selvsagt ikke synes noe om selv. Vi er begge veldig åpne om lyster, leketøy, filmer, kostymer osv... Tror kanskje noe av grunnen kan være ppillene, har brukt trionetta, microgynon og har nå myttet til mercilon og brukt de siden påske, er det noen som har opplevd det samme?? Eller har noen andre teorier på hvordan sexlysten bare kan forsvinne sånn?
Ida1989 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er en jente som har brukt ppiller i 5 år ca. Har de siste årene fått mindre og til tider ingen sexlyst. Jeg er i et godt forhold med en partner som synes dette er veldig kjett siden jeg da ender med å avvise han en del ganger noe jeg selvsagt ikke synes noe om selv. Vi er begge veldig åpne om lyster, leketøy, filmer, kostymer osv... Tror kanskje noe av grunnen kan være ppillene, har brukt trionetta, microgynon og har nå myttet til mercilon og brukt de siden påske, er det noen som har opplevd det samme?? Eller har noen andre teorier på hvordan sexlysten bare kan forsvinne sånn? Jeg tror dette skjedde med meg! Etter jeg sluttet med p-pillen følte jeg at sexlysten min økte, om det var placebo effekt vet jeg ikke, men føler meg mye mer lysten!=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå