Gå til innhold

Emmicke og Emmickmannens ønskebaby

Emmicke

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette en min første dagbok siden ungdomsskolen..litt andre bekymringer nå enn man hadde da hihi.

Vi har vært prøvere i ca halvannet år. Da ingenting skjedde gikk jeg til legen min i begynnelsen av året og ble henvist videre til gynekolog.

Tatt de vanlige testene, innvendig UL osv osv. Alle mine blodprøver var fine, mannens sædprøve var litt både og. Mange, men trege svømmere.. Hjelper lite å være mange når ingen gidder svømme langt nok;)

Tok også hsg røntgen som viste bra passasje på den ene siden, litt tregere på den andre siden. Legen måtte øke presset på kontrastvæsken ganske mye, men den gikk i gjennom. Er altså ikke tett, så det er jo positivt.

Kan fortsatt være noe sammenvoksninger, men legen syns ikke lap er noe poeng for meg. Vi ble henvist rett til samtale for ivf.

Det har gått ganske fort, raskere enn vi hadde trodd..

Siste samtale hos gyn var i midten av mai. Han sendte da søknad til Ullevål, som han mente det oftest var kort ventetid.

Det stemte det, vi var inne til samtale nå i midten av juni. Klinikken er stengt i juli så juli regnes ikke med, men til høsten var de klare for å ta oss i mot..

Gru-gleder meg..

Har fortsatt mange spm, men nå er vi i gang og er bare å vente på brev fra sykehuset om når jeg skal begynne med nedregulering osv...

Skal ikke skrive en hel roman i 1.innlegg kanskje, er vel ikke meningen å skrive alt på en gang.

Ønsker alle prøvere masse lykke til, håper det blir mange glade mammaer (og pappaer) her inne snart:D

..blir dårlig med smileyer i mine innlegg, det funker visst ikke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger igjen en hilsen så jeg får deg på listen min, og ønsker masse lykke til videre! :tommelopp:

Blir spennende å følge med her til høsten :jepp:

God sommer så lenge! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...