Madison Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Helten fra noen år tilbake Fortsatt ganske sexy da Mr Totti http://www.francescototti.com/gallery/altre.asp#al05
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Uff, synes ikke han var fin, ser ut som en ramp fra værste østkant men smaken er jo som baken (_;_) - delt i to - heldigvis :blunke:
Malou Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Hvis vi først skal "dra frem" italenske fotballspillere så var jeg ganske begeistret for denne lille lekkerbisken for noen år siden jeg da. Forøvirg er han ganske lekker ennå. :sikle-smiley: Alessandro Del Piero Jennifer
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Hvis vi først skal "dra frem" italenske fotballspillere så var jeg ganske begeistret for denne lille lekkerbisken for noen år siden jeg da. Forøvirg er han ganske lekker ennå. :sikle-smiley: Alessandro Del Piero Jennifer Han var bedre
Madison Skrevet 25. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2003 Hehe, han var ikke så ille han heller nei. Men totti vinner asså (ehh det var en gang jeg faktisk syntes Steffen Iversen var kjekk da..trekker til detbake nå) -Madison..ramp fra beste østkant
Gjest Madison i.i Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 Jah Totti var og der..ehm.. bare fordi atte jeg var der så kom han nemlig. Kompisen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå