Gå til innhold

Hva vil han for noe?

Frustrertjente

Anbefalte innlegg

Hei!

For 1,5 år siden møtte jeg verdens nydeligste mann! En mann jeg fikk øya opp for med en gang, og som hjertet bare dunket intenst for.

Vi hadde det ganske hyggelig med å dra på kino, bowling o.l.

Så greide jeg å gjøre den megatabben og si hva jeg følte, og da sa han at han ikke ville ha noe forhold. Og da trodde jeg at det toget hadde gått for gått.

Så etter noen mnd sender han plutselig mld om å få komme på besøk. Vi spiller noen spill, har det hyggelig, men skjer ikke noe spesielt da eller.

Så kommer han igjen en senere gang mens jeg har besøk av noen venninner.

Så tar det kanskje 2 mnd til så kommer han på besøk enda en gang, og skjer det plutselig ting.

Vi har verdens herligste sex, lidenskapelig kyssing med god kosing etterpå.

Men jeg bare funderer.. Hva vil han egentlig?

Jeg er så frustrert, for jeg vil så gjerne ha han, og aller helst bli sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet!

Men huff, jeg skulle så gjerne hørt hva andre tror, for jeg er ikke erfaren i dette gamet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet!

Men huff, jeg skulle så gjerne hørt hva andre tror, for jeg er ikke erfaren i dette gamet selv.

Spør ham selv. Bare vær klar over at det er ikke sikkert at han sier (hele) sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo det jeg burde gjort. Men er så utrolig redd for å mista han for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du ikke, så finner du i hvert fall ikke ut noe som helst.

Når du får et svar, så kan du i hvert fall selv vurdere hva du vil gjøre videre.

Bare husk at det er lett å prate. Derfor er det alltid smart å se an at det som sies, stemmer overens med det som faktisk gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Er bare redd for at han da skal stikke av fordi han kanskje ikke vil ha noe forhold i det hele tatt.

Men samtidig er det så vondt og ikke vite når jeg har slike følelser for han.

Kanskje jeg burde avvente og se om han kommer igjen, og heller spørre han da, face to face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Er bare redd for at han da skal stikke av fordi han kanskje ikke vil ha noe forhold i det hele tatt.

Men samtidig er det så vondt og ikke vite når jeg har slike følelser for han.

Kanskje jeg burde avvente og se om han kommer igjen, og heller spørre han da, face to face?

Ja, du bør absolutt spørre ham ansikt-til-ansikt neste gang han viser seg. Og du bør selvfølgelig forberede deg på at han ikke ønsker noe forhold. Når det tar 2 mnder så tyder det ikke akkurat på at han er altfor ivrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er forberedt på det værste.

Men da skal jeg spørre neste gang :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er frustrert, men faktum er du IKKE ha ham i det hele tatt. Han kommer til deg på sine premisser og når det passer han. For din egen del så ville jeg nok bare gått videre og ikke latt han utnytte deg slik han egentlig gjør nå. Han vet at du vil ha han og at han kan manipulere deg, noe han også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier igrunn noe der altså Barcelone. Har faktisk ikke tenkt på det, den veien!

Noe å tenke på det der!!

Men så er jeg også ei som kanskje tar det jeg syns er pent. Jeg ser faktisk bra ut selv, men alikevel så sliter jeg big time med å finne noen.

Og når en jeg har likt sålenge viser interesse. Da blir jeg kanskje litt blind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat sånn som deg tidligere. Har opplevd liknende situasjoner også og det ble aldri meg og han. Til slutt så måtte jeg jo bare gå videre og fylle livet med andre ting. Jeg har ALLTID falt for skikkelige kjekkaser, men det har aldri blitt noe mer enn noen korte flørter ut av det, hvorpå jeg sitter med skjegget i postkassen. Men nå har jeg møtt en helt fantastisk gutt/mann og vi skal gifte oss til høsten. Da jeg først møtte han så var han ikke en sånn type jeg hadde snudd meg etter på gata ellr ansett som "min" type, men vi hadde fått så god kontakt (vi møttes på nettet) så jeg bestemte meg før vi møttes i virkeligheten for første gang at om utseende ikke kanskje var slik jeg hadde trodd eller håpet så var dette en skikkelig bra kar som virket som noe å satse på. Nå synes jeg han er verdens deiligste og ville ikke byttet han for noen ting i hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...