Gå til innhold

Oralsex og intimvask

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente som har lyst å gi typen min oralsex, men jeg føler liksom at han ikke er helt ren. Han vasker seg grundig, og han har prøvd både dr greve, og Asan menn. Jeg føler liksom ikke at han blir helt ren, og da er det litt turn off for meg. Det er liksom litt lukt der uansett. Har noen tips til en god såpe til intimvask som kan hjelpe meg/oss. Eller er det kanskje meningen med litt lukt der nede. Vil så gjærne gi han......

Lisa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han vasker seg grundig som du sier så er det nok bare den naturlige lukten du reagerer på..

Nå vet jeg ikke hvordan han er 'frisert' der nede, men å fjerne hår fjerner ofte en del lukt (selv om lukten ofte er noe mange liker.. men smaken er som baken).. Kanskje du kan prøve å gjøre det i dusjen et pa ganger.. da er han så nyvasket som det bare går ann :)

Skrevet

Godt tips det med dusjen takk. Den naturlige lukten....så det skal lukte litt?? Såm du/dere sikkert skjønner er jeg ikke særlig erfaren:( Takk for svar!

Lisa:)

Skrevet

Det er helt naturlig at det lukter litt, hvor mye er også forskjellig fra mann til mann. Hvordan lukten oppfattes er veldig individuelt.

- Å ta det i dusjen går ann.

- Dusje RETT før dere forsvinner inn på soverommet.

- Å frisere litt nedentil kan også ofte hjelpe.

- Spraye på noe golukt rett over penis slik at det er det du lukter istedenfor..

Men ta det med ro, om han vasker seg nøye som du sier så er han nok ren.

Skrevet

Som CupCake sier er det helt naturlig at det lukter kjønn, selv kort tid etter vask, Det jeg synes lukter strammest er pungen. En søtlig svettelukt som man bare må venne seg til. Noen er mer vare for denne lukten enn andre.

Om det er det at du ikke føler han er ren som er problemet så må du bare prøve å huske på at en mann skal lukte som en mann. Det betyr ikke at han ikke har vasket seg nøye nok. Er det lukten i seg selv som er problemet kan du jo prøve noen av CupCake sine tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...