Gå til innhold

Hjelp til innredning av kjøkken

aliana

Anbefalte innlegg

Vi trenger litt inspirasjon / innspill til innredning av et kjøkken... Vi skal ha nytt kjøkken med hvit høyglans, og er litt usikre på hva som ser bra ut når det gjelder hvitevarer. Har bestemt oss for en komfyr med induksjonstopp i sort (finnes ikke i andre farger). Men hvilken farge blir finest på kjøleskap og oppvaskmaskin da? Sort/stål/hvitt? Klarer ikke helt å se det for meg, og er ikke så veldig proff når det gjelder interiør. Så blir veldig glad for litt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har høyglans hvit innredning og børsta stål hvitevarer. Den kombinasjonen er jeg veldig fornøyd med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høyglans hvit innredning og børsta stål hvitevarer. Den kombinasjonen er jeg veldig fornøyd med:)

Helt enig, det hadde vært førstevalget. Men komfyren vi har lyst på (som vi mener er best) kommer bare i svart, og da blir det kanskje kræsj med børsta stål på resten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor den blir plassert i forhold til andre hvitevarer. Platetoppen er jo også sort og hvis disse blir plassert som en slags enhet for seg selv så kan det gå an. Kommer veldig an på plassering av ting og tang forøvrig.

Kanskje går det å få integrert oppvaskmaskin og kjøleskap slik at disse også får høyglansa hvite fronter. Da blir det jo omtrent bortfall av problematikken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Jeg har hvitt høyglanskjøkken og har valgt hvitevarer i hvitt. Det er ikke så stort utvalg i hvitt, men jeg fant en glimrende Siemens ovn, de andre valgte jeg å ha helt integrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hvitt kjøkken og har valgt hvitevarer i hvitt, dette meget bevisst for at kjøkkenet skal være diskrét da jeg har åpen kjøkkenløsning. Synes det er veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...