Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hei! Eggløsningstesten min slo ut i dag som er dag 25 i syklusen. Har hatt sykluser på 29-39 dager dette siste året siden jeg sluttet på p-pillen. En annen gang hadde jeg eggløsningslim dagen før menstruasjon. Flere som har hatt det slik? Føler ikke det er helt normalt..
Phobaeticus Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Høres veldig merkelig ut, for EL er stortsett 14 dager +/- et par dager før menstruasjon... Du er ikke gravid da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Ja er litt rart. Jeg har tatt eggløsningtester siden dag 14 i syklusen, og først nå slår de ut.. Kan eggløsningstester vise streker om en er gravid?
Phobaeticus Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 EL tester kan vistnok slå ut hvis en er gravid. Du får google litt rundt på nett så finner du mange innlegg om dette. Det kan jo være du begynte med EL tester forsent siden du testet først på dag 14, kanskje EL allerede hadde vært? Du sier ikke noe om EL testen er positiv eller om den bare "slår ut". For å være positiv må teststreken være like sterk/mørk eller sterkere/mørkere enn kontrollstreken. Er den lysere kan det være pga de fleste har LH hormon i kroppen hele tiden bare ikke så mye... Du kan feks lese mer her: http://pernille.info/opk_as_hpt.htm
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Jippi jeg er gravid jo! Tok digital graviditetstest med ukeindikator i dag og den viste gravid 1-2 uker, dvs at jeg er 3-4 uker på vei da Så da hadde jeg en sein eggløsning da... for i dag er det dag 39 i sylusen. (graviditetstest fra billigtester var litt svak positiv strek i dag, og tok på torsdag som var og da viste den negativ) Dette blir spennende, måtte bare skrive det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå