Gå til innhold

vise meg....

Fremhevede innlegg

Gjest linnea
Skrevet

Heisann:)

jeg er en jente på 16 år som driver å chatter litt med en fyr på 19 år på msn. Han vill gjerne se meg. Han sier jeg kan tjene masse penger på å foreksemple vise meg i undertøyet, sånn fra 1000 kr. Viste jeg mer, tjener jeg mer.

Jeg var usikker på om det var sant, men jeg fikk snakket med en jente som hadde tjent optil 7000 kr på det. Han skal være rik. Når jeg snakket med jenta synes jeg det virker sant, hun hadde profilbilde og alt.

Etter det har jeg bestemt meg for å tror på att jeg får penger.

Men så er jeg ikke sikker på om jeg skal ta den sjansen. Er redd jeg angrer skikkelig etterpå!

Hva vill dere gjort?

Jeg har en ting til jeg vill si: Jeg satt å spilte på jiipii.no der er det spill å du kan chatte. Så var det en gutt på samme aldrer som meg å spurte om jeg var med på ett veddemål som var slikt: hvis jeg vinner, viser du puppene på cam, men hvis du vinner viser jeg meg naken på cam. Er jo egenklig litt morsomt veddemål!

Hva ville dere gjort da?

Håper jeg får mange svar og tilbakemeldinger, det setter jeg stor pris på!

klem Linnea :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om bildene av deg kommer steder de ikke skal være , ville det da være verdt pengene ?

Om dine venninner gikk inn på en side og fant bilder av deg naken.

Og jada , det kan lagres om du sender over cam .

Skrevet

Wow, hadde hun profilbilde? Da må det være sant! Dessuten er det jo null stress om du viser deg naken på webcam og så havner det rundtom på diverse sider, og så plutselig har hele slekten sett deg posere naken foran dataen, for en tusenlapp? Null stress..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Din mor og far er sikkert kjempe stolte hvis de får en billig datter som kler av seg for penger. Skaff deg heller en jobb som ikke merker deg resten av livet.

Skrevet

Plutselig lagrer han chattefilmen og legger den ut på nett - ikke akkurat veldig populært for fremtidige arbeidsgivere eller foreldre...

Skrevet

Du er under 18 så du får spørre foreldrene dine hva de synes

Skrevet

Nei nei og atter nei!!

Tjente penger??

Og selge kroppen sin på webcamera for luselige 7000?

Ikke gå under 7500 iallefall. Slik at du kan skryte av det i ettertid...

Nei seriøst, Dropp det der. Hvorfor i all verden skal du vise noe som helst for en kar som kanskje tar dette opp og laster det opp på nettet i etterkant?

Tenk på framtiden vesle frøken. Ikke la deg bli lurt til å gjøre noe du muligens kommer til å få slengt i ansiktet da du blir eldre.

Mitt råd

Si NEI!!!!

Gjest linnea
Skrevet

oki, tusen takk for svar:)

har bestemt meg for og si NEI!

tusentakk dere fikk meg virkelig til og tenke! :)

Skrevet

oki, tusen takk for svar:)

har bestemt meg for og si NEI!

tusentakk dere fikk meg virkelig til og tenke! :)

puh, godt å høre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...