Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Har jeg sjans å få en strammere kropp ved å gå i bratt, kupert terreng? Jeg avskyr treningssenter, og har funnet ut at den treningsformen jeg kan holde best ved like er å være ute i naturen. Jeg går en tur hver kveld, eller annenhver kveld om jeg har planer som kommer i veien. En rask landeveistur avsluttes med at jeg går raskt/småspringer opp en bratt skogssti som for det meste består av steiner jeg må "klatre" (dvs, jeg må virkelig ta i med bena for å komme meg oppover). Stien tar ca 15-20 min å gå, og jeg blir sliten i bena. Er hovedsaklig ben og rumpe jeg vil stramme opp, overkroppen er bra som den er. Er spedbygd. Vet dette er vanskelig å svare på, men er det noen som bedriver lignende trening? Hvor lang tid tok det før du så resultater?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Rask gange får opp pulsen, noe som gjør at man forbrenner mer fett. Så ja, det er mulig å gå ned i fettprosent av denne type trening. Det er derimot tvilsomt om man klarer å bygge synlig større muskler i bein og rumpe av dette da belastningen ikke blir tung nok.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Så lenge du føler det griper godt i rumpa så vil det nok ha en ganske god oppstrammende effekt etter hvert
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Kan du ikke bare føye til noen knebøy før eller etter turen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå