Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er jeg heldig, finnes det kanskje noen her inne på KG som har vært der før, og kjenner til åpningstidene?

Spinneriet har ikke hjemmeside, ser det ut som. Jeg finner i allefall ikke noe info.

Noen som har peiling?

Jeg har vært der borte flere ganger tidligere, men hver gang er jeg så uheldig! Enten så er det feriestengt, eller så er det oppussing eller tidlig lukking, eller et eller annet sånt!

:sur:

Endret av Anjah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooo! Så mye trøbbel bare en liten skrivefeil kan gjøre!

Jeg fant nettsiden! http://www.solbergspinderi.no/

Det heter altså 'Spinderi', ikke 'Spinneri'. Viktig, viktig...!

Skrevet

Fant du noen ut om åpningstider? Viste faktisk ikke at de hadde et utsalg der.

Skrevet

Joda, der er det utsalg, vettu :) Jeg fant jo linken til hjemmesiden deres tilslutt. (Se nest første innlegget) Der finner man åpningstidene også :D

Rett rundt hjørnet oppe på spinneriplassen finner du forresten også butikken Hot Nok. De syr kule, men svindyre klær. De har faktisk en komplimentgaranti på tøyet. Altså; om du ikke får et kompliment for et antrekk du kjøper på Hot Nok, kan du heve kjøpet.

Skrevet

Der var åpningstidene ja.. Teite meg, det var eneste av linkene dems jeg ikke hadde sett langt nok ned på haha.

Ja, den butikken har jeg hørt om før, bare aldri fått rotet meg opp dit, men når det er to ting jeg må se der så får jeg kanskje ta meg en tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...