Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forårsaker røykningen min kvisene?Jeg spiser ellers veldig sunt.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Røyken kan ha en del av skylden ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen får det. Jeg har ikke fått det. Noen merker stor bedring i huden bare et par uker etter at de sluttet. Vet at hasj er svært skadelig for huden. Noen av mine venner røkte mye hasj før og har fått dype furer i huden, men det var vel ikke akkurat det du spurte om :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her røyker ikke hasj hehe,mente vanlige sigaretter.Hva er det som forårsaker kviser av røyken da.Jeg vet at man får rynker av å røyke,men kvissrs også:(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her røyker ikke hasj hehe,mente vanlige sigaretter.Hva er det som forårsaker kviser av røyken da.Jeg vet at man får rynker av å røyke,men kvissrs også:(

Nei, man får ikke kviser av å røyke, trodde man bare fikk lettere rynker og gulere hud...

Vet at hudproblemer får man av drikke og matvarer lagd av kumelk og av hvite karbohydrater som sukker og hvitt mel, som fins i pasta og brødmat osv ...

Vet mange får kviser av potetgull, for det er så mye rart i det og det er mye mettet fett.

Prøv å spis så rent som mulig. Huden trenger det sunne fettet som man får gjennom avokado, fisk og nøtter :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, man får ikke kviser av å røyke, trodde man bare fikk lettere rynker og gulere hud...

Vet at hudproblemer får man av drikke og matvarer lagd av kumelk og av hvite karbohydrater som sukker og hvitt mel, som fins i pasta og brødmat osv ...

Vet mange får kviser av potetgull, for det er så mye rart i det og det er mye mettet fett.

Prøv å spis så rent som mulig. Huden trenger det sunne fettet som man får gjennom avokado, fisk og nøtter :)

tusen takk:)ts

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at man har større sjangse for å få kviser når man røyker er forurensingen som er i røykskyen du puster ut. Men burde ikke være noe problem så lenge man renser huden to ganger om dagen.

Skrevet

Jeg tror hudproblemer i stor grad skyldes helt andre ting. Bl.a. kommer det jo an på hvor gammel TS er? (kvisealder).

Jeg har røykt i mange, mange, mange år - men jeg ser vel rundt 10 år yngre ut enn de fleste av mine jevnaldrende venninner. Spiser hva jeg vil, deriblant masse hvitt brød, pasta, og ost. Styrer 100% unna alle kunstige søtstoffer, derfor får jeg vel også i meg mer sukker enn mange andre. Huden min, og kroppen min ellers, ser mye bedre ut enn det jeg kanskje fortjener :-)

For all del, ikke misforstå meg: Jeg oppfordrer overhodet ikke til røyking og usunn livstil. Men jeg tror bestemt at mange hud-, hår- og andre utseende"problemer" svært ofte skyldes andre ting enn hva du spiser og drikker (og røyker).

Skrevet

Noen får det. Jeg har ikke fått det. Noen merker stor bedring i huden bare et par uker etter at de sluttet. Vet at hasj er svært skadelig for huden. Noen av mine venner røkte mye hasj før og har fått dype furer i huden, men det var vel ikke akkurat det du spurte om :)

Du tror ikke det har noe med og næringsinntaket som følger med når man røyker hasj har noe med det å gjøre da? Det siste skeve folk tenker på er nemlig at vann og sunn mat er bra for huden. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...