Arwen Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 er det noen som har bestil derfra? hvor lang leveringstid hadde de?
missfidget Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 er det noen som har bestil derfra? hvor lang leveringstid hadde de? Leveringstid er ganske lenge så vidt jeg vet. Dessuten er frakt stein dyrt....Ja men likevel er ble fristet til å bestille noe....Se på denne søte twinset... http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V230578.jpg Dessuten har de utrolige deilig pysjamas....Det burde du prøve! Vil bare nevne at det er MASSE Victorias Secret på Ebay. Da slipper du å betale mye frakt...Prøv å se om du finner det du lete etter der på Ebay..
Arwen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2003 Takk for tips :D Jeg skal muligens bestille bryllupsundertøy derfra, men man får kanskje det også på Ebay. skal sjekkes..
missfidget Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Takk for tips :D Jeg skal muligens bestille bryllupsundertøy derfra' date=' men man får kanskje det også på Ebay. skal sjekkes..[/quote'] ÅÅåååå! Det ble NYDELIGE! Min nyeste svigerinne bestilte blå undertøy derifra, helt nydelig!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 Jeg bestilte noe derfra i fjor, bla. to bikinier, et skjørt og noen topper. Men med frakten ble det jo ganske dyrt da... Samt fortolling og gudenevethva... Det tok ikke lang tid å få det, de sendte fortløpende ettersom hva de hadde på lager. Så det kom små pakker hele tiden i posten, noe som forøvrig var veldig spennende!!! De har shitmye fint, særlig brudeundertøy, så det er mange fristelser! Lykke til...
natasha Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 Nydelig undertøy Arwen! (Tips: prøv det under kjolen for å se om det synes - en venninne av meg hadde blonde-undertøy som ble synlig under kjolen - full krise på bryllupsdagen mao.) Lykke til med bryllupet også forresten :D
Arwen Skrevet 26. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2003 Skal nok ikke kjøpe undertøy før jeg har kjøpt kjole, og det skal definitivt prøves under. Skal ikke ha noen kriser her nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå