Gå til innhold

Komme andre steder enn inni deg...

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Herregud, det handler da ikke om respektløst eller nedverdigende i det hele tatt! For meg handler det om variasjon, og at jeg f.eks. digger å se ham ronke til han kommer. Og da blir det vanskelig å komme noe annet sted enn på meg (evt seg selv). Noe annet blir dessuten veldig sølete! Han kan komme hvor som helst på kroppen min, med unntak av ansiktet. Syns også det er deilig å gni kroppene mot hverandre med litt sæd i mellom - det er så deilig glatt. :)

Vi veksler, og jeg syns ikke det er det spøtt nedverdigende. Jeg får da også lov å sitte på ansiktet hans og andre ting som gjør at jeg får "overtaket" (skjønt det føles ikke som om kontroll spiller noen rolle i vårt sexliv overhodet, så jeg har aldri tenkt på hvem som har "kontroll").

Well spoken :enig:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å sprute inne i en dame jeg. Da føler jeg at hun er sjefen og forresten kan det bli unger ut av det.

En jente som vil bestemme hvor gutten skal sprute hadde jeg ikke sprutet på i det hele tatt. Litt takknemlighet er vel ikke å forakte?

Og hva skulle jenta være takknemlig for, om jeg tør spørre?

Skrevet

For at hun får spruten vel! Hallo herregud, man er jo selektiv forstår da vel de fleste, det er jo ikke alle som får smake arvesølvet, det sier jo nesten seg selv.

Skrevet

For at hun får spruten vel! Hallo herregud, man er jo selektiv forstår da vel de fleste, det er jo ikke alle som får smake arvesølvet, det sier jo nesten seg selv.

Seff, den burde jo alle damer forstå.. Haha.. genialt..

Nei, hadde typen hatt den instillinga så kunne han fått sprute det edle arvesølvet sitt utover egen hånd :P

Men nå ha jeg heldigvis en ordentlig mann da som ikke føler at han mister noe kontroll eller maskulinitet av at jeg er med å bestemme slike ting :P haha

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er deilig å kjenne den varme sæden bli pumpet ut over puppene og magen. Og nei, jeg synes ikke det er nedverdigene. Men ansiktet er ikke så gøy å få det i.

Skrevet

Jeg syns ikke dette er nedverdigende. For meg er det som så mange andre sier, en del av det å ha et variert sexliv.

Det jeg lurer på ang trådstarter her er hvorfor i alle dager du spør kjæresten din om han har fantasier dersom du ikke tåler svaret. Han tør ikke fortelle deg noe så "snilt" som at han liker å se at du svelger når han ser ansiktsutrykket ditt. Hva om han hadde hatt en tabubelagt fetish, og endelig turt å stå fram med det (som at han hadde tent på avføring, bleier, dyr osv). Hvilken reaksjon hadde du hatt da, når du reagerer så til de grader på å bli sprutet på magen?

Skal du spørre må du også tåle det svaret du får uten at han skal føle at han har dummet seg ut... Alle fantasier er normale (det er normalt å tenne på feks dyr, men det er ikke lovlig å utføre fantasien)

I et parforhold handler det om å gi og ta. Det kan godt hende noe av det du liker vikrer ekkelt på kjæresten din, men at han gjør det for at du skal ha det bra. Har dere et godt forhold oppleves det kanskje mindre nedverdigende å få spruten på seg enn om man ikke har et så godt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...