Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er beste måten å unngå rynker og blå ringer rundt øynene?

Er det noen øyekremer man kan bruke?

Hva med kosthold? Er det noe man bør spise eller unngå å spise?

Hjelper det å trene?

Søvn er viktig forstår jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå mye salt. Drikk mye vann. Få nok søvn. Og Dermalogica Total Eye Care :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Sove, ikke røyke, drikke vann og spise mat laget fra bunden, så du har kontroll på alt saltet. En annen ting som kan hjelpe er å sove med "maske" over øynene. Tror det er mest fordi man kan slappe av lettere da, ikke maska i seg selv. Et "kjerringråd" som jeg synes er bra (mot blåhet, rynker har jeg ikke ennå) er massere under øynene for å få i gang blodomløpet.

Hemoroidekrem skal også virke, har jeg hørt. Jeg bruker en øyegéle fra Body Shop, den har hyllebær i seg. Husker ikke navnet, men den lukter godt, og jeg synes den gir fint resultat.

Gjest Heidila
Skrevet

sove nok, ikke stresse, ikke gni deg mye under øynene, det er så tynn hud der at du kan få rynker av å gni deg for mye der.

ang blå ringer så kan det også være arvelig . Blodårene vises godt gjennom den tynne huden, da er det ikke så mye å gjøre med det desverre :/

Vær flink å bruk solkrem,også i ansiktet.Unngå å bli solbrent.

Jeg bruker vitamin a øyekrem fra beaute pasifique :) Den gir mye fuktighet og skal minske og forebygge rynker :)

Skrevet

Noen har ringer rundt øynene selv om de lever et sundt liv med nk søvn og vsnn.

Prøv

Tryllepenn eller id. concealer

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg har sovet så dårlig de siste ukene, har fått meg en liten knekk, masse bekymringer - en skikkelig depresjon. Så bare på denne korte tiden har jeg fått blå ringer og rynker ved øynene, noe jeg ALDRI har hatt før. Jeg er veldig sliten... Håper virkelig det går bort når jeg får tilbake skjønnhetsøvnen min :)

Jeg hverken røyker eller drikker alkohol.

Drikker kun vann, og har et veldig bra kosthold og trener normalt, er flink med solkrem i ansiktet og soler meg ikke så mye.

Hva er det med salt som er farlig? Jeg lager all mat fra grunnen av så jeg vet hva jeg får i meg, men jeg pleier å ha HAVsalt eller HIMALAYAsalt i maten, men ikke overdrevet mye.

Får man rynker av for mye salt?

Vet ikke hvem jeg skal velge av:

Dermalogica Total Eye Care,

øyegele med hyllebær fra body shop

og

vitamin a øyekrem fra beaute pasifique.

Jeg skal sjekke det ut iallfall :)

kom gjerne med flere råd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...