Gå til innhold

Rekk opp handa

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da mener jeg det meste av reality serier...

jeg har nå meldt meg ut!

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i grunn aldri likt realityserier, så ja, jeg er lei.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

*etterligne Hermione Granger*

Skrevet

Opp med hånda om jeg er lei....?

:goodbye:

Skrevet

Har igrunn aldri likt det, så har vært lei i omtrent 10 år....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også lei. har aldri vært noen fan, men har sett litt i ny og ne. Nå synes jeg det går så MANGE serier og mange konsepter likner veldig mye på hverandre (og hvorfor skal det sendes 3-4 matprogrammer samme dag, 6 oppussingsprogrammer og 4 serier om sang/korkonkurranser samtidig?), så jeg orker på ingen måte skille halvanonyme deltakere fra hverandre, enda mindre holde orden på hvor langt "storyen" har kommet i de ulike seriene.

Skrevet

Aldri likt reality.. så.. *rekker opp hånda*

Bor i England - vet dere hva som starta her nå? BIG BROTHER.. sesong 497 eller no.. *kill*

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Idet jeg er sikker på at det ikke er mulig å strekke realitystrikken en eneste millimeter til, så er det et eller annet TV-selskap som klarer nettopp det. Utrolig!

Endret av Emera
Skrevet

Eneste reality serie jeg har fulgt med på de siste ca 10 år er 71 grader nord. Det synes jeg er kjekt. Men farmen og bønder og kjærligheten eller hva de heter, robinson, paradise osv, osv har jeg kun sett reklame for og det holder lenge.

Så derimot "The family" forrige uke, den britiske familien som har latt seg filme 24/7. Har bare sett 1 episode, men syntes det var sebart.

Gjest fireflies
Skrevet

Tja, noe reality går ann, men det kommer selvsagt ann på hva.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

*Rekker halvveis opp hånda* Noe av det synes jeg kan være kjekt å se på, men serier som farmen, paradise hotel, de forskjellige sangkonkuransene (og sikkert mange fler), er jeg blitt lei av.

Gjest Spinell
Skrevet

Rekker hånda ganske høyt i været, men reserverer meg retten til å kose meg med 71 grader nord en stund til, samt en og annen episode av Luksusfellen, hvis den også kan kalles reality.

• 3 uker senere...
Skrevet

:vinke:

Så lei av alt...Sesong etter sesong...Er så mye bra som er laget de kunne sendt istedenfor....Kvalitet koster vel for mye...Unge mennesker slenger seg fort på 15 minutes of fame for slikk og ingenting. :snurt:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke bli lei av noe jeg ikke ser på eller som jeg egentlig ikke har kjennskap til.

Skrevet

Ja, jeg er lei. Men mer enn selve realityen (den kan man jo skru av) er jeg lei alle medieoppslagene om reality"kjendisene". Spesielt de av typen

GUNN FRA PARADISE BED AND BREAKFAST HADDE SEX MED OLA FRA FARMVILLE HOTEL, OG OPPDAGET AT OLA HET OLGA. SE ALT SAMMEN PÅ ET KORNETE LAVOPPLØSELIG BILDE PÅ FORSIDEN AV DAGENS AVIS.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på Top Model, The Apprentice, 71 grader nord og The Family. Er egentlig glad i reality, har nok litt kikker-tendenser, men Paradise Hotel er søppel-tv og Robinson er jeg lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...