Gå til innhold

visning på utleieleilighet

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Utleier skal selvsagt leie ut leiligheten etter at jeg flytter. Når han hadde visning var jeg i leiligheten og hadde store problem med å skjule hva jeg var misfornøyd med..

tror ikke det er så lurt at jeg er her når de har visning neste gang, utleier kan lyve selv..

Er det forresten vanlig at den som bor der er med på visningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde visning her for 1 time siden. Vi gikk heller en tur.

Om huseier vil skryte på seg stille unger skal h*n får gjøre det på egenhånd ;)

Tror det er mest vanlig å ikke være tilstede.

Gjest Dhanu
Skrevet

Jeg har vært tilstede under visning på to leiligheter jeg leide. Jeg svarte etter hvert ganske enkelt at jeg anbefalte dem å snakke med eier. Den ene var for visning for utleie, men den andre skulle selges. Da var det vel ekstra dumt at jeg stod der og ikke var veldig ivrig på å "selge" leiligheten. Jeg var jo fullstendig klar over at badet var oppusset gjennom dårlig utført svartarbeid, og at det lakk som ei sil ned til naboene under... Jeg hadde også fått tilbud fra eier om å kjøpe men takket nei, det blir litt vanskelig da å skulle "lure" andre til å kjøpe noe jeg vurderte som for dårlig for meg selv.

Du kan jo tilby utleier å gå ut en tur mens visningene er ;) Det er aldeles ikke din plikt å reklamere for leiligheten, og jeg ville ikke lyve for de som er på visning.

Gjest Pucifer
Skrevet

Jeg har nektet mine gamle huseiere å ha visning mens jeg fortsatt bor der, rett og slett fordi jeg ikke takler at folk går rundt å kikker i "mine ting".

Vet at de kikker på leiligheten, men likevel...takler det bare ikke :/

Heldigvis har jeg hatt huseiere som har forstått meg og vi har heller avtalt at de kan ha visninger etter at jeg har flyttet ut mesteparten av mine ting/flyttet helt ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...