Tulle Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg driver å kikker på litt pent undertøy, både på internett og ellers i butikker.. Jeg har jo lyst til å være pen foran kjæresten min. Men hvordan? Jeg bestilte meg en kjole fra nytelse.no, som så superpen ut på bildet, men for meg som ikke eier store bryster, så den ut som en tragedie på. Er stay-ups med mer sexy eller rett og slett bare teit? Hva er sexy folkens? Er blant de som føler meg litt småflau over å spasere inn på soverommet med oversexy undertøy.. Særlig når jeg ikke føler meg hundre prosent vel med kroppen min.. Flere som har det slik?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg driver å kikker på litt pent undertøy, både på internett og ellers i butikker.. Jeg har jo lyst til å være pen foran kjæresten min. Men hvordan? Jeg bestilte meg en kjole fra nytelse.no, som så superpen ut på bildet, men for meg som ikke eier store bryster, så den ut som en tragedie på. Er stay-ups med mer sexy eller rett og slett bare teit? Hva er sexy folkens? Er blant de som føler meg litt småflau over å spasere inn på soverommet med oversexy undertøy.. Særlig når jeg ikke føler meg hundre prosent vel med kroppen min.. Flere som har det slik? Haha, har vært i samme situasjon ang. kjole. Bare at det var ein netting catsuit istede, supersexy. Men ho som viste den fram på bilde der eg kjøpte den hadde svære pupper, eg har små. Så den blei liksom ikkje så fylt ut og den "sagget" litt pga det. Men eg har nå brukt den uansett, gubben har likt den veldig godt. Stay ups er sexy, syns eg. Men det passer ikkje på alle. Ser bare litt ekkelt/stygt/fælt ut om låret tyter over kanten f.eks. Du må ikkje være flau over det. Bare gå inn og kast deg over kjæresten (med mindre h'n kaster seg over deg først). Føler meg ikkje 100% komfortabel med kroppen min selv; syns eg har litt for stor mage, litt små pupper, litt for tjukke lår. Men kjæresten min elsker meg for meg, han digger kroppen min og eg tenner han. Så, hva er då vitsen med å være flau?
Stocking lover Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg driver å kikker på litt pent undertøy, både på internett og ellers i butikker.. Jeg har jo lyst til å være pen foran kjæresten min. Men hvordan? Jeg bestilte meg en kjole fra nytelse.no, som så superpen ut på bildet, men for meg som ikke eier store bryster, så den ut som en tragedie på. Er stay-ups med mer sexy eller rett og slett bare teit? Hva er sexy folkens? Er blant de som føler meg litt småflau over å spasere inn på soverommet med oversexy undertøy.. Særlig når jeg ikke føler meg hundre prosent vel med kroppen min.. Flere som har det slik? Sexy undertøy er topp! Dette er kanskje enda viktigere dersom du ikke har (eller selv synes du ikke har) en perfekt kropp. Å kjøpe fra nettet er vel et sjansespill. Du burde vel heller oppsøke en butikk slik at du har mulighet til å se dette "live". Personlig synes jeg korte skjørt/kjoler samt lange brune eller sorte strømper eller stayups er helt topp.
<CupCake> Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror det er veldig opp til han du skal vise deg frem i - ting jeg hadde som jeg trodde var sexy virket som ikke en gang ga intrykk på typen.. ting som jeg ikke synes er spesilet på noe måte kan han reagere på bare pga fargen osv - Du får be typen kjøpe deg noe han vil se deg i da vettu så får han velge å vrake - typen elsker å kunne bestemme hva han skal.. vel, ta av meg.. har btw samme problem som deg, en del ting som egentlig ser sexy ut på bilder osv bare funker ikke for meg som ikke har masse pupper å skryte av.. *mumle surt* er så nedtur.. lol
fink Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har aldri pleid å sprade rundt i blonder og strømpeholdere, føler meg litt... dum (?). Men typen synes det er kjempestas, og det er noe han tenner veldig på. Så til bursdagen hadde jeg noe ekstra under finstasen som en liten overraskelse, og han ble helt vill Så fikk han "pakke" meg ut, del for del. I det hele tatt var det ganske gøy, og jeg tror litt av tenningen var at det kom når han minst ventet det. Jeg har kommet fram til at selv om jeg synes det er litt klisjé med strømper og blonder, er det noe han har mye glede av, og han synes i alle fall ikke jeg ser dum ut, så jeg kommer vel til å gjenta det innimellom
sexomaniac Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Dette er en oppskrift som funker fett på meg! Svart blonde-BH En svart blonde-hipster Svarte blondestrømper og sorte hofteholdere. Dette gjemt under trange sorte jeans, converse-sko og ei tømmermannsskjorte makes me go talalalalala!
Gjest Anonym Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har aldri pleid å sprade rundt i blonder og strømpeholdere, føler meg litt... dum (?). Men typen synes det er kjempestas, og det er noe han tenner veldig på. Så til bursdagen hadde jeg noe ekstra under finstasen som en liten overraskelse, og han ble helt vill Så fikk han "pakke" meg ut, del for del. I det hele tatt var det ganske gøy, og jeg tror litt av tenningen var at det kom når han minst ventet det. Jeg har kommet fram til at selv om jeg synes det er litt klisjé med strømper og blonder, er det noe han har mye glede av, og han synes i alle fall ikke jeg ser dum ut, så jeg kommer vel til å gjenta det innimellom Du har absolutt ingen grunn til å føle deg "dum" i et slikt antrekk. Det er derimot supersexy. Håper du selv etterhvert vil oppdage gleden og pirringen ved dette. I mellomtiden kan du jo glede typen litt ............
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har aldri pleid å sprade rundt i blonder og strømpeholdere, føler meg litt... dum (?). Men typen synes det er kjempestas, og det er noe han tenner veldig på. Så til bursdagen hadde jeg noe ekstra under finstasen som en liten overraskelse, og han ble helt vill Så fikk han "pakke" meg ut, del for del. I det hele tatt var det ganske gøy, og jeg tror litt av tenningen var at det kom når han minst ventet det. Jeg har kommet fram til at selv om jeg synes det er litt klisjé med strømper og blonder, er det noe han har mye glede av, og han synes i alle fall ikke jeg ser dum ut, så jeg kommer vel til å gjenta det innimellom What 'fink' said! Mange har mye å lære av deg og din holdning/tilnærmig
rosaprosa Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Korsett med strømpeholdere og en sexy underdel får typen min til å gå helt bananas! Eller bh-hipsters-strømpeholdere.. Så lenge det er strømpeholdere og pent undertøy så eeeelsker han det:)
Gjest Anjelika Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Jeg bruker alltid sexy undertøy, alt fra klassisk sexy til det mer harry/vulgære. Klisjeene fungerer godt, med stay ups, hofteholder, korsetter etc. Jeg liker også neglisjeer og babydolls og noe lakk og lær om jeg er ekstra dristig. Men et vanlig pent undertøyssett med BH og truse kan også være utrolig lekkert. Jeg forstår ikke folk som ikke går i sexy undertøy. Har dårlig erfaring med erotiske butikker, spesielt de norske. De fleste importerer billig dritt og selger det til overpris. Kvalitet, snitt og design er helt elendig. Og om du liker det de har på kondomeriet.no o.l. så finner du nøyaktig det samme rælet på ebay til $5-10. Prøv disse heller: http://www.bordelle.co.uk/ http://www.agentprovocateur.com/ http://www.lascivious.co.uk/ og for den som liker lakk og latex.. http://www.atsukokudo.com/latex-shop.php
fink Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Du har absolutt ingen grunn til å føle deg "dum" i et slikt antrekk. Det er derimot supersexy. Håper du selv etterhvert vil oppdage gleden og pirringen ved dette. I mellomtiden kan du jo glede typen litt ............ hehe, det var ganske pirrende for meg også da han fikk kle av meg strømpene, hofteholderen og så videre, så det blir nok flere slike stunder etterhvert What 'fink' said! Mange har mye å lære av deg og din holdning/tilnærmig
pusleline Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Er kanskje naiv, men tror faktisk at kjæresten din vil synes du er sexy hvis du selv føler deg sexy. Om det er i sorte små blonder og høye hæler, skjørt uten truse, eller om det er en liten hipster tror jeg det viktigste er at du føler det sexy - tror det tenner alle menn å se at kjæresten føler seg sexy;)
Stocking lover Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Blir alltid glad og litt opphisset når jeg leser innlegg fra dere som bruker sexy undertøy og strømper og som liker det! Det er jo alltid enklere når man selv også trives med dette! Derimot blir jeg skuffet når jeg leser innlegg fra jenter som ikke ser poenget eller som ikke vil bruke dette selv om typen ønsker det. Hvorfor skal vi ikke glede hverandre når dette ikke koster mere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 Sexy undertøy er topp! Dette er kanskje enda viktigere dersom du ikke har (eller selv synes du ikke har) en perfekt kropp. Å kjøpe fra nettet er vel et sjansespill. Du burde vel heller oppsøke en butikk slik at du har mulighet til å se dette "live". Personlig synes jeg korte skjørt/kjoler samt lange brune eller sorte strømper eller stayups er helt topp. Er ikke noe som heter perfekt kropp Det er ingen som har
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #16 Skrevet 3. juli 2010 Typen min har vel en stocking-fetish, dette syntes jeg var litt merkelig i begynnelsen. Men når alt jeg trenger å gjøre for å få han til å bli spinnvill er å dra på meg et par lange strømper av og til, da gjør jeg jo gjerne det. Innerst inne føler jeg meg dum når jeg har dem på meg, men glemmer det fort når jeg ser hvor fornøyd han blir. Bare synd at han ikke gjengjelder det, jeg har nemlig sagt mange ganger at det hadde vært litt stas om han hadde tatt på seg en slik strippetruse eller thong, bare for moro skyld. Men det vil han ikke.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #17 Skrevet 30. september 2010 Hei. Litt gammel tråd, men jeg drister meg til å svare likevel. Til de damene som syntes det er stygt med en "valke" over strømpekanten når de bruker stay-ups. Ikke bry deg, vi gutta som elsker at dere bruker strømper syntes dét er 1000 ganger bedre enn den eventuelle valken dere måtte ha. Hvis du likevel plages av det så kan jeg anbefalle ordentelige strømper med en god hofteholder til. Minimum 6 straps og metall klips. Dette er lettest å få tak i på nettet, har selv kjøpt fra disse: stockingshq.com secretsinlace.com touchable.co.uk Alle er seriøse. Stockingshq sender ut samme dagen eller dagen etter, du har det i løpet av en uke.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #18 Skrevet 30. september 2010 Lurt å la partneren komme på banen og utfordre ham på hva han gjerne vil se deg i, eventuelt om han gjerne vil se deg i noe. Jeg skulle overraske min en gang, med nettingstrømper, sko med høye hæler og "jeg bestemmer"-blikk. Det var ikke innertier, han var pliktskyldigst med på moroa men innrømmet i etterkant at det antrekket ikke var hans greie. Han liker at jeg bruker stilige sko men da til det bruk de primært er laget for, på asfalt og gulv, ikke i senga Da jeg spurte om han hadde noen ønsker så kom det frekk skolejente med skjørt og knestrømper, noe han lenge hadde kviet seg for å fortelle meg da han var livredd for reaksjonen. Så lenge han tenner så tenner jeg. Drar på meg det han vil jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå