Smilla78 Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Hva syns dere om denne? Jeg syns den er helt nyyyyyyyyyyyyyyyydelig! Jeg fikk den av min snille mann her om dagen. Den kommer til å bli min favoritt i tillegg til Jean Paul Gaultier "Classique"!
Sannasol Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Jeg har denne også... men synes ikke den er god. Den er rett og slett for tung for meg. Liker lyse og lette parfymer jeg, men det kunne jeg jo ikke si da mannen min kom hjem med gave til meg. :oops: Han har vel heller ikke spurt hvorfor jeg ikke bruker den... heldigvis.
Gjest lmari Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Hva syns dere om denne? Jeg syns den er helt nyyyyyyyyyyyyyyyydelig! Jeg fikk den av min snille mann her om dagen. Den kommer til å bli min favoritt i tillegg til Jean Paul Gaultier "Classique"! Jeg elsker Classique til JPG, men synes også Hugo Boss Deep Red blir veldig tung til meg. Hender jeg bruker bare bittelitt av den, men har hatt flaska stående i kjøleskapet i "hundre" år nå...
Gjest Paff Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Jeg elsker Deep Red! Bruker den litt i perioder, akkurat nå er det noen uker siden sist *finne fram straks*
lidia Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 Har den parfymen jeg også, liker den kjempegodt. Senest i går fikk jeg høre at jeg lukter sååå godt!! Jeg liker litt sånne tunge dufter.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Vaer litt obs paa den parfymen...den har en tendens til aa lukte svette.... (spesielt paa lys hud....) Har flere venner som bruker den...noen lukter den himmelsk paa, andre lukter den "svette" av.... (de den lukter svette av vasker seg skikkelig,..bare saa det er sagt...) Clea
Nattevakten Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Bruker Deep Red, og synes den er kjempegod, og det synes også samboer'n min! :blunke: Men... Har begynnt å klø på halsen av den... Trodde det var reaksjon på noe annet, men for å teste ut holdt jeg opp å bruke den en periode. Har brukt den igjen nå -og det KLØR!!!!! :klø: Bruker også Cerrutti 1881, og den klør ikke!
Dødspingvinen Skrevet 26. september 2003 #8 Skrevet 26. september 2003 Har brukt den i nesten to år, nå. Er absolutt favoritten!
jordbær Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 mm... den ER nyyyyyydeliiiig Har den på meg akkurat nå... Selv om den lukter litt mamma for meg. (hun bruker alltid tunge parfymer)
Pusekatt Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Deep Red lukter helt forferdelig på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå