erik82 Skrevet 29. juni 2010 #1 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei! Jeg traff en helt fantastisk dame i helgen som var å vi hadde det gøy hele kvelden.. danset å pratet litt for oss selv og bare hadde en vanvittig bra kveld.. alt endte opp med at hun når kvelden kom ikke klarte å komme seg hjem så hun spurte meg om hun kunne sove på sofaen min, noe jeg sa var greit selvfølgelig. men hun gikk å la seg på senga mi isteden og jeg tenkte ikke noe mer over det og la meg der selv.. ingenting skjedde da jeg merket fort at hun var en meget ordentlig dame (hun lå med klæra på). så av respekt for henne så prøvde jeg meg ikke engang. når vi våknet dagen etterpå og hun skulle hjem fikk jeg en skikkelig god klem og hun spurte etter facebooken min. etter alt dette så tenkte jeg egentlig at det fikk briste eller bære og spurte henne rett ut om hun kunne tenke seg å bli bedre kjent med med. da fikk jeg dette svaret: Hei igjen:) Ja var veldig koselig i går. Gøy å danse! Veldig bra å være ærlig med en gang ja. Ska jeg være helt ærlig er jeg litt forvirra når det gjelder gutter for tiden. Jeg har egentlig vært ute med en i det siste, men han klarte å såre meg, så er egentlig bare sinna på alt som heter gutter for tiden Så er som sagt litt forvirra. Må bare finne ut av litt ting. Men du virket som en veldig grei gutt, så vil jo gjerne bli bedre kjent med deg. Veldig hyggelig at du har lyst til å bli bedre kjent med meg:) Forresten må du ikke tro jeg er en sånn jente som bare blir med fremmede gutter hjem! Er ikke det, er igrunnen veldig ordentlig av meg;) hehe Jeg tenkte bare at du var til å stole på, så fikk jeg jo ikke noen til å kjøre. Og jeg skulle jo uansett bare sove på sofaen. Bare sånn at du ikke tror jeg er..ja uansett Men vi kan jo bare snakkes. Vi ses nok igjen:) hvordan skal egentlig dette tolkes?? er det et høflig avslag? er det en usikker jente som er såret og trenger tid? håper på konstuktive svar. på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Del Skrevet 29. juni 2010 Kanskje denne jenta er her på KG vet du. Hun kjenner nok igjen meldingen sin Syns vel ikke hun ga preg av å avtale noe der og da, men kke avslag heller. Det var jo hun som spurte om Facebook. Den var kanskje litt diffus. Du kan jo sende henne en melding tilbake og spørre om dere skal møtes. Ikke sikkert hun turte det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 29. juni 2010 #3 Del Skrevet 29. juni 2010 Du gir henne tid og tar ting som det kommer. Hun skjønner at du vil treffe henne igjen, og om det er gjensidig hører du nok fra henne. Jeg liker ihvertfall ikke å pushe på folk som ikke er tydelige i svarene sine, man er da voksne mennesker som kan ta sine egne avgjørelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Del Skrevet 29. juni 2010 Spesiell dame. Hun skriver at hun ikke er en sånn dame som blir med men hjem (noe hun nettopp har bevist at ikke stemmer), hun virker både dømmende og mangler selvinnsikt. Hva skal du med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik82 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juni 2010 ja den er litt diffus hele greia egentlig.. er bare litt usikker på hvor lang tid man gir på en måte.. er en dame jeg er villig til å "jobbe" litt smått for å kanskje få henne litt mer interresert da for å si det på en litt merkelig måte.. er det dumt å ta kontakt av og til liksom? da snakker jeg ikke om annenhver dag altså.. men jeg vet veldig godt selv hvordan det er å bli såret da jeg ble fragått ifjor fra et forhold som varte i 8år og vi har en unge sammen.. så det er ikke lett den første tiden å forholde seg til det motsatte kjønn... jeg klarte ikke se på andre damer engang etter det bruddet... men vet at man kan ikke sammenlikne 8år i forhold og en man er ute med da.. for all del... til deg som skrev at hun er dømmende og mangler selvinnsikt: jeg er en veldig troverdig og hyggelig person.. tror jammen du også kunne spurt meg om å overnatte på sofaen hvis du hadde møtt meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Del Skrevet 29. juni 2010 Syns ikke det gjør noe om du tar kontakt i ny og ne. Du merket fort om hun er interessert. Hvem vet? Kanskje hun blir glad fordi hun ikke tør å ta opp kontakten igjen. Jeg syns forresten ikke at meldingen hennes ga noe tegn til at hun er dømmende eller mangler selvinnsikt. Jeg heller PLEIER ikke å bli med noen hjem, men det er ikke dermed sagt at jeg aldri kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Del Skrevet 29. juni 2010 Man går ikke bare hjem til fremmede folk for å sove på soffaen,og jenter klager de blir voldtatt.Dette er en av grunnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Del Skrevet 29. juni 2010 sikkelig lurt av deg å legge meld ut på Kg hahaha tenk om hun ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik82 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 29. juni 2010 ja tenk om hun ser det.. skikkelig farlig... har jeg skrevet noe galt? hvem hun er? nei.. har egentlig bare vist min interesse overfor henne så tror ikke det skader så utrolig mye.. men uansett.. takk til dere som kom med fornuftige og konstruktive svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekart Skrevet 29. juni 2010 #10 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg synes du burde kontakte henne igjen, høre om hun vil finne på noe Det ser ut som hun bryr seg om hva du tenker om henne (siden hun skrev at hun vanligvis ikke pleier å bli med fremmede gutter hjem), så helt uinteressert er hun helt sikkert ikke Kan derimot tenke meg at selvtilliten ikke er på topp, etter hun nettopp har blitt såret. Derfor er hun vel litt redd for å ta kontakt, for så å bli avvist, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. juni 2010 #11 Del Skrevet 29. juni 2010 Virker som en koselig og ordentlig jente. Men hun har noe på gang med annen fyr (en drittsekk). Hadde jeg vært deg ville latt det ligge en stund - kanskje sendt henne en melding på søndag eller noe om hvordan det stod til... Hun sender deg melding hvis hun er hypp på finne på noe i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #12 Del Skrevet 29. juni 2010 Har du svart på den meldingen der da? Hvis ikke så kan du bare hinte om at dere kan finne på noe. Så er ballen hos henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 29. juni 2010 #13 Del Skrevet 29. juni 2010 Det virker som at ho søkte bekreftelser på at du ikkje følte at ho var tøs, fordi ho var med heim. Derfor viktig å bygge nok komfort på det området, før en er komt fram. Av samme grunner som at jenter sjeldent vil rote med en ny fyr framfor venninnene sine, for å ikkje bli sett på som tøs. En vinner ikkje om en ikkje prøver Køyr på sjef! Ho har allerede vert med deg heim som er +, ho har allerede vist at ho bryr seg om kva du meiner om ho = +. Ha det gøy, så glømmer ho det andre. Ver bestemt, men la ho få ha muligheten til å forandre på planer, slik at ho er mest mulig komfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2010 #14 Del Skrevet 29. juni 2010 Du er i vennesonen. Hun legger opp til å være søt, hyggelig og imøtekommende, men reserverer seg totalt mot alt som bærer preg av mer enn bare "venner". Du vil ende opp som hennes lille valp og gjøre alt hun ber om. Ergo, du kan glemme her og nå å få deg noe med denne dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 30. juni 2010 #15 Del Skrevet 30. juni 2010 Vet du, jeg tenkte et øyeblikk at her var det venninnen min det var snakk om.. Jeg bare fikk den følelsen. Men det er nok ikke det da. For når det gjelder min venninner, så er hun for tiden litt på flørten med den ene og den andre. Hun er av typen som går med folk hjem, men det skjer aldri noe, og det er for å sove på sofaen. Hun blir alltid kjent med gutter, og hun får alltid tlf eller facebook. Det er stadig en ny, men det er likevel alltid hun som blir " dumpet" til slutt. Kanskje hun møter på feil menn, hvem vet... Men i allefall, en slik melding du fikk fra denne dama, kunne typisk min venninne også sendt. Og det ville betydd for henne, at hun nok i utgangspunktet ikke var veldig interessert i deg annet enn at hun likte deg der og da ( den kvelden ) og at hun nok har en del andre baller i lufta også her. Dvs, hun har kanskje gjort dette en del, og vet hvordan "gamet" er. Kanskje har hun blir såret ( som hun vel skrev ) og prøver å være tøff her... Ok, dette ble kanskje litt komplisert. Men vi er kompliserte til tider. Det trenger ikke være det ene eller det andre her. Jeg syntes du skal forsøke igjen, men prøv å få møtt henne, det er alltid best, i stedet for alle disse meldingene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #16 Del Skrevet 30. juni 2010 Du er i vennesonen. Hun legger opp til å være søt, hyggelig og imøtekommende, men reserverer seg totalt mot alt som bærer preg av mer enn bare "venner". Du vil ende opp som hennes lille valp og gjøre alt hun ber om. Ergo, du kan glemme her og nå å få deg noe med denne dama. Dette er ihvertfall bare tull!! Det er kalrt hun er interessert som spør etter facebooken din! Hva med å sende henne en rose? Gjør noe romantisk og legg ved et kort hvor du skriver at du har lyst å møte henne igjen. Jeg personlig hadde smeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik82 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 30. juni 2010 sende en rose og et kort er veldig fint det, men kanskje litt i drøyeste laget med tanke på at hun nettopp er blitt såret og kanskje ikke er så gira på gutter for øyeblikket?? kanskje hun blir mer overgitt enn sjarmert av det? eller...? er en stund siden jeg har vært i "date" gamet så er veldig usikker kan man si takk for alle svar og innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #18 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg synes ikke det er drøyt.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 30. juni 2010 #19 Del Skrevet 30. juni 2010 Vet du.. Den mailen kunne jeg ha skrevet! Jeg føler at jeg kunne vært den dama. Hvis jeg hadde skrevet den mailen til en jeg hadde møtt så hadde jeg ment at "Deg liker jeg. Jeg følte meg trygg på deg, så trygg at jeg ble med deg hjem. Men jeg vil du skal vite at jeg ikke egentlig er sånn som gjør det. Jeg er litt brent på gutter nå, men har lyst til å bli kjent med deg. " Jeg tror hun vil bli kjent med deg og at hun trenger en hun kan stole på i livet sitt. Hun kan nok bruke litt tid på å bli trygg og muligens utvikle følelser, men jeg tror det kan utvikle seg hvis du tar det med ro og viser at du er der og er interresert på en ikke pushy måte. Men dette er jo egentlig bare gjettninger da.. Jeg bare kjente meg litt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. juli 2010 #20 Del Skrevet 1. juli 2010 En rose er overkill på nåværende tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå