Gå til innhold

Hvordan kan jeg bli brun?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp!!!!

Jeg har aldri hatt sansen for å sole meg, har ikke hatt tålmodighet til det for det tar så laaaang tid før jeg blir brun.

Men nå som sommeren er her igjen å jeg er kritt forbanna hvit er ikke det så veldig kult når alle di solbrune venninnene min rusler rundt i bikini å ser kjempe bra ut.

Jeg har prøvd å sole meg litt i det siste men føler ikke det har skjedd så veldi mye.

Omen uke til skal i et selskap som varer 3 dager. Jeg skulle så gjerne hatt litt brunfarge før det så jeg kunne badet å gått i bikini å kjole uten å være flau for at jeg er så bleik i huden.

når jeg ser meg selv i bikini nå hater jeg huden min. det finnes ikke pigmenter.

Kan noen hjelpe meg med å få en brun farge så fort som mulig.. jeg vil bli brun!!!

Selvbruning er foresten ikke noe for meg. Det lukter vondt å det forsvinner etter et bad i saltvann eller om man skraper borti noe. dessuten blir det skjollete!

HJELP MEG !!? :D trenger all den hjelp jeg kan få :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Hvis du har lite pigmenter, ikke soler deg og ikke vil bruke selvbruner (eller spraytan, som har mange av de samme ulempene) blir du ikke brun på en uke. Så enkelt er det.

Endret av Spinell
Skrevet

Du må nok bare komme deg i solariet, og ta deg mange korte økter (så du ikke blir svidd) eller helst finne deg et sted du kan ligge i fred i sola. Opp til fjells i bh, shorts og solkrem, så får du mosjon og farge uten å behøve å legge deg ned og kjede deg. Men hver dag teller, i ditt tilfelle, om du skal greie tidsfristen din.

Skrevet

For det første spis Betakaroten. Helsekost, men også anbefalt av hudleger. (finner ikke linken nå, men legger den ut hvis jeg gjør det)

Etter jeg begynte med Betakaroten blir jeg mye brunere og ikke solbrent.

Ligg litt lengre for hver dag i sola, men smør deg godt!

Du finner en skille en kveld skal du se :)

Skrevet

Vær forsiktig med betakaroten om du røyker!

Jeg hadde nok også satset på solarium om du ønsker farge iløpet av en uke, slik som Kamikatze sier.

Skrevet

Vær forsiktig med betakaroten om du røyker!

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Kombinasjonen røyking og betakaroten øker visstnok kreftfaren kraftig Se f.eks. her

Skrevet

Kombinasjonen røyking og betakaroten øker visstnok kreftfaren kraftig Se f.eks. her

Oi. Det gjelder visst tidligere røykere også!

Skrevet

Oi. Det gjelder visst tidligere røykere også!

Er ihvertfall ikke så mange som er klar over det. Selv ikke de som jobber i helsekostbutikkene og som selger betakaroten. Var faktisk her på KG jeg lærte det og. :)

Skrevet (endret)

Kanskje du har vært på et dårlig solarium? Jeg blir ikke brun av solariumene på SATS, men på Brun & Blid blir jeg; Brun og blid!!! :D

Husk å skrubbe deg på forhånd (ikke MD formulations sin)! Og smør deg med fuktighetskrem etterpå. Pass på at du ikke blir brent - ta korte økter! Det er ikke noe pent med flassete hud :)

Endret av Jade
  • 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bruke MD sin scrub?

Skrevet

Hvorfor ikke bruke MD sin scrub?

Den har vel syre i seg.

Skrevet

Ja, den har Glycolsyre i seg som man ikke bør ha på huden når man soler seg. Nå vasker man jo av seg skrubben etterpå, men jeg ville ikke brukt den rett før uansett.

Skrevet

Gikk det greit, eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...