hilde1 Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er 160 høy, og veger 54 kg. Vet ikke om jeg regnes som normal, men kroppen min er tynn, utenom en hump på magen som aaaldri forsvinner! Noen som har gode råd for å bli kvitt dette magefettet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Ta en rensedag annenhver dag hvor du kun drikker vann med sitron og spiser salatblader. Også kan du begynne å ta minst 200 situps hver morgen og hver kveld. Or... not? Du er ekstremt tynn og skal selvsagt ikke slanke deg. Punktslanking er forøvrig ikke fysisk mulig, så det kan du bare glemme med èn gang. Det du kan gjøre er å forsøke å leve sunnere (dvs spise masse sunn mat, trene styrke og kondisjon). Da er det mulig du vil øke litt i muskelmasse og gå ned litt i fettprosent, noe som kan gi et slankere og mer veltrent utseende. Et lite område med mer fett på magen er dog fullstendig naturlig og normalt hos voksne kvinner, og betyr ikke at man er overvektig eller stygg.
Rød Heltinne Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Man er ikke "ekstremt" tynn når man har en BMI på 21. Det er normalvekt, og innenfor det som er sunt for voksne kvinner. Forøvrig. Jeg har også en slik hump på magen, og min fettprosent er 14%. Det er helt normalt, og ikke alltid så lett å gjøre noe med. Men ærlig talt. Det er kun du som vil legge merke til den lille humpen. Vi står ved speilet og nistirrer på de småfeilene, og ser ikke helheten.
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 "Ekstremt tynn" reagerte jeg også på. Akkurat passe vil jeg si.
hilde1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 Geit, jeg er ikke syltynn. Det var heller ikke spørsmålet mitt..
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Jenter samler ekstra fett nederst på magen, så de fleste som ikke er veeeldig trent har det.
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Geit, jeg er ikke syltynn. Det var heller ikke spørsmålet mitt.. Neida. Var ikke meningen å være slem. Kommenterte bare det noe "uvitende" innlegget her. Vanvittig vanskelig å fjerne fettet på magen. Uheldigvis er det der fettet samler seg hos oss kvinner. Jeg fjernet mitt med fettsuging, men fikk dessverre et lite heldig resultat (bulkete).
Rød Heltinne Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Neida. Var ikke meningen å være slem. Kommenterte bare det noe "uvitende" innlegget her. Vanvittig vanskelig å fjerne fettet på magen. Uheldigvis er det der fettet samler seg hos oss kvinner. Jeg fjernet mitt med fettsuging, men fikk dessverre et lite heldig resultat (bulkete). Kunne du fortalt litt mer om det? Har tenkt på fettsuging selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå