Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Det var nedetid i helga så fikk ikkje sent meldekort. Det kom online igjen klokka 7 mandag morgen, etter å ha vært nede siden fredag. Det sto i ein driftsmelding på forsiden at om man sendte meldekortet innen klokka 19:00 mandag,så ville man få utbetalt pengene til vanlig tid, altså tirsdag morgen. Eg sendte mitt klokka 08:00 mandag, så det var i tide, men har fortsatt ikkje fått penger. Selv om normal tid er før klokka 12 (vanligvis får eg inn mellom 08:00 og 10:00) på tirsdagen. Fleire som ikkje har fått utbetalt ennå? Syns det er innmari irriterende og unødvendig at de kommer med driftsmeldinger med "falsk" informasjon.
Gjest Pucifer Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Da får du sikkert pengene i morgen. Utbetalingene skjer som regel på tirsdager, men noen får det på onsdager istedenfor.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Da får du sikkert pengene i morgen. Utbetalingene skjer som regel på tirsdager, men noen får det på onsdager istedenfor. Regner med det, men det er bare irriterende at de sier man får til vanlig tid, men så får man det ikkje til vanlig tid likevel.
Gjest Pucifer Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Onsdag er vanlig tid Akkurat som Tirsdager også er normal tid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg stusset også på det. Håper de kommer i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå