Gå til innhold

Enkle små spill til PCen

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi skal på ferie med gutten vår på 12 år. Det blir lange bilturer, og da trenger han litt underholdning. Han liker å spille dataspill i bilen, men den PCen vi har som er kraftig nok til de krevende spillene han liker har svært dårlig batterikapasitet. Derfor er alternativet vår lille mini-PC som har god batterikapasitet men lite plass til spill.

Vi lurer derfor på om det finnes noe sted på nett der man kan laste ned (helst gratis ;)) små enkle spill som kan funke som tidsfordriv? Sånt med enkel grafikk, f.eks. pacman, bubbleshooter og den sorten der. Noe som er mer interessant enn å legge kabal, selv om det ikke kan måle seg med spillene man kjøper i butikken. De må kunne lastes ned til maskinen, for det er jo dårlig med nettforbindelse på biltur. ;)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

PacVenture er et kjekt spill som kan underholde både små og store.

Ah, ja. Lasta det nettopp ned, og ser at det kan være høvelig avhengighetsdannende for både liten og stor. :ler: Får passe på at PCen pakkes bort når kjøreturene er unnagjort.

Tusen takk for tipset!

Skrevet

PacVenture er et kjekt spill som kan underholde både små og store.

har du lastet mye fra denne siden? Jeg prøvde å laste ned et spill, og så fikk jeg varsel om virus. Og ikke bare 1. Siden er utrygg ifølge min antivirus program

Skrevet

har du lastet mye fra denne siden? Jeg prøvde å laste ned et spill, og så fikk jeg varsel om virus. Og ikke bare 1. Siden er utrygg ifølge min antivirus program

Jeg husker ikke hvor jeg lastet ned spillet da det er lenge siden jeg lastet det til pc`n min. Fikk ikke noe virus da. Nå søkte jeg bare på navnet på spillet og linket til den første siden jeg fant. Spillet kan lastes ned fra mange forskjellige plasser.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lasta ned spillet fra linken og fikk ingen varsler om virus. Har sjekka PCen nå og ikke funnet virus heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Flere tips om gratis nedlastbare spill? Eller eventuelt spill som koster litt, men fra et seriøst norsk nettsted? (Er litt pinglete med å bruke visa på utenlandske nettsteder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...