FrøkenGlad Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Nå har jeg prøvd en del forskjellige produkter jeg ikke har vært særlig fornøyd med. Får litt små-urenheter i huden nå og da, som jeg helst vil slippe. Håper noen kan hjelpe meg
FrøkenGlad Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har vel normal hud, ikke tørr. Kanskje normal til fet :-)
Diana Grace Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Du kan jo prøve Decléor sine produkter da. De er helt safe, gir ikke urenheter og passer alle hudtyper.
Jade Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Istedet for å bruke produkter til "alle hudtyper", er det ikke så dumt å få en (gjerne gratis) hudanalyse hos en hudpleier. Ta også i mot produktanbefalinger og vareprøver, men ikke kjøp en minikrukke til 600,- samme dag du er der
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Du kan jo prøve Decléor sine produkter da. De er helt safe, gir ikke urenheter og passer alle hudtyper. ikke alle tåler decleor, jeg sluttet og urenhetene mine blir mindre og mindre.
Jade Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Det er flere Decleor-produkter ikke jeg tåler heller! Jeg lurer på hva folk mener når de sier at et produkt eller et merke er "helt safe". Mest sannsynlig vil det alltid være noen som er allergisk mot stoffer i produktene, uansett om det heter ID, Decleor eller andre "trygge" merker (Selv organiske merker). Det er ikke fordi Decleor er "dumme" eller "ikke kan sakene sine", men fordi folk rett og slett er forskjellige og reagerer forskjellig på forskjellige ingredienser. Å si at et merke er "helt safe" er misvisende. De fleste vil tolke det dithen, at det er et produkt som virker for alle, som alle tåler, og som er miljøvennlige og dyrevennlige.
Diana Grace Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Åja, beklager folkens, mente det ikke på den måten. Jeg mente bare at man ikke får urenheter som ved bruk av dårlige merker. Selvfølgelig reagerer folk forskjellig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Du kan jo prøve Decléor sine produkter da. De er helt safe, gir ikke urenheter og passer alle hudtyper. Følger HC slavisk ja
Diana Grace Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Følger HC slavisk ja Hmm.. Det vil jeg ikke si at jeg gjør. Ja, jeg liker bloggen kjempe godt og jeg følger mange av tipsene hennes. Men dette er mest på grunn av at begge to har veldig acne prone hud. Derfor føler jeg at jeg kan stole på henne. Men selvfølgelig, jeg vet jo at alle er forskjellige, så jeg vet jo at ikke alt som funker for henne vil funke for meg. Men er det ikke verdt et forsøk når hun også har slitt med urenheter, til og med mer enn meg?
Frua Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 ikke alle tåler decleor, jeg sluttet og urenhetene mine blir mindre og mindre. Samme her,tåler ikke Decleor i det hele tatt. Jeg digger Dermalogica
Gjest Vampen Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Åja, beklager folkens, mente det ikke på den måten. Jeg mente bare at man ikke får urenheter som ved bruk av dårlige merker. Selvfølgelig reagerer folk forskjellig. For meg funker Decleor bra, men jeg kjenner flere som får urenheter av det. På samme måte som jeg kjenner mange soms verger til Dermalogica, mens jeg får urenheter av det. Så at det er et godt merke betyr ikke nødvendigvis at det funker eller at det ikke gir urenheter. Dermalogica er et godt merke med gode ingredienser, men jeg får like fullt urenheter hver bidige gang.
Fluffe Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Samme her,tåler ikke Decleor i det hele tatt. Jeg digger Dermalogica Støtter deg der. Brukte dermalogica på hudpleien(skole)Elsker produktene dems. Men elsker virkelig babor sine produkter også Endret 29. juni 2010 av mirandaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå