Gjest WhatToDo Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 En tung dag i dag... For noen måneder siden avsluttet jeg et forhold med en mann jeg elsker fordi jeg ikke kunne tenke meg å vente i 4-5 år på et vanlig samliv. Bor i forskjellige byer, avstandsforhold der man snakker med hverandre hver 3. dag og møtes annenhver helg ble for lite for min del. Han faktiskt jobber i samme by som jeg bor i men tok seg sjelden tid til å komme innom for kaffe på vei hjem. Jeg tolket det som om han ikke prioriterte tid sammen med meg og ble vel litt usikker pga.det. Hans barn (tenåringer) har periode nå der de prøver grenser og har problemer med temperamang og språkbruk. Selvom de var hos sin mor og de ringte så forsvant han rett ut døren her for å løse problemene. Løsningen var at de avsluttet samvær hos mor og gik over til sin far. Så de få fridagene vi hadde ble ofte avbrutt pga. dette. Så vet at han har litt "baggasje" fra tidligere forhold (x'en utro) tøff skilsmisse som ente i rettsak. Barna sikkert litt preget av dette også. Men jeg elsker han enda... Vi ble enige om å ikke ha noe kontakt, så ble jeg kjent med en ny mann. Fantastisk på mange områder, liten baggasje. Men har ikke like god kjemi med han, men han er ivrig og snakker om å flytte sammen, at jeg må møte hans foreldre, at barna våre skal bli bedre kjent med hverandre (lik i alder). Men jeg nøler hele veien fordi jeg elsker enda X'en.. selvom jeg vet at det ikke er så bra for meg og at jeg vet at jeg aldri vil akseptere avstandsforhold over så mange år og alltid komme sist i rekka i prioriterings køen. Jeg gleder meg til å møte han nye, begynner å bli glad i han også. Men er så utrolig forvirret nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Saken er at X'en skal komme innom på kaffe i kveld og jeg bare vet han vil prøve å vinne meg tilbake. Og jeg klarer ikke å tenke klart. noen råd ?
I Grosny Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Prat skikkelig ut med din x. Så tar du det derfra. Jeg er spent på hva du vil skrive i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå