blå Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Har akkurat fått en del nye hånkler av min mor, men de loer jo så grusomt. Jeg har vasket de en gang, men de loer like mye. Har noen noen triks, eller må jeg bare vaske de flere ganger??
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Det hjelper med mange vask, men det kan jo ta litt tid! Kjenner problemet - har selv noen mørkeblå badehåndkler som etterlot jes blå prikker overalt. Mannen ble ganske skeptisk når han oppdaget noen på sine edlere deler. Men får å prøve å komme med et tips så mener jeg å ha hørt at eddik i vaksevannet skal hjelpe! Har ikke prøvd selv altså, men det kan jo ikke skade så mye å teste det ut. Hilsen Lille meg
Fakse Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Er de kjøpt på KID Interiør? Har hatt samme plaga med håndklær derifra, og det eneste som hjelper er å vaske dem maaaange ganger. Litt kjedelig å bli prikkete over det hele i mellomtida...
Fauna Svecica Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Vask flere ganger. Har dessverre ikke andre råd jeg kan gi deg.
Suzy Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 Vak etter vask etter vask - og tørketrommel... :-? Har noen sånne mørkeblå jeg og. Fyttegrisen så irriterende!!!! Suz :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå