Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter at jeg har gått ned mye i vekt har naturlig nok puppene mine krympa. De er fortsatt ganske store, men siden jeg skal ned 10 kg til kommer de nok til å miste ganske mye mer. Jeg sa til kjæresten min at jeg hadde lyst å ta silikon når jeg var ferdig. Jeg ble litt sjokka når han syns det var greit, har liksom ikke tenkt på han som den typen. Han har tidligere sagt at han ikke syns utseendet betyr så mye i et forhold? Så han er jo ganske dobbeltmoralsk spør du meg, når han i dag sier han ikke har noe i mot å pruke penge på utseende.. Jeg gjør jo dette på grunn av selvtilliten min og mye for hans skyld fordi jeg ike føler meg bra nok for han. Men han tror jeg vil gjøre det for min egen del. Men han hadde jo ikke noe imot det så

hva syns dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åh herreguuuuuuuuuud.

Han vil vel at du skal føle deg bra da, makan asså!

Gjest Gjest
Skrevet

Som man spør, får man svar.

Hvis du vil ha bekreftelser og støtte, spør heller om han fortsatt vil være glad i deg hvis puppene blir mindre og tommere etter slankingen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Litt dobbeltmoralsk av deg også. Du synes silikon er helt ok, men han får ikke lov å synes det samme...?

Gjest MikeWaters
Skrevet

hva syns dere om dette?

Jeg tviler på at "problemene" dine ligger i puppene for å si det sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tviler på at "problemene" dine ligger i puppene for å si det sånn.

Ja det er mulig, jeg har veldig dårlig selvtillit på grunn av kroppen min. Men puppene har jeg komplekser for, så jeg tror det vil hjelpe å fikse det litt. Men jeg blir bare så fortvilt, jeg har blitt helt kropssfiksert. Typen sa jeg var feit en gang vi krangla og han ville såre mest mulig (han vet hvilke knapper å trykke på), nå har jeg mista 18 kg, men jeg mister jo puppene. Vil bare at HAN skal være fornøyd, så hadde jeg kanskje kunnet blitt fornøyd å..

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ja det er mulig, jeg har veldig dårlig selvtillit på grunn av kroppen min. Men puppene har jeg komplekser for, så jeg tror det vil hjelpe å fikse det litt. Men jeg blir bare så fortvilt, jeg har blitt helt kropssfiksert. Typen sa jeg var feit en gang vi krangla og han ville såre mest mulig (han vet hvilke knapper å trykke på), nå har jeg mista 18 kg, men jeg mister jo puppene. Vil bare at HAN skal være fornøyd, så hadde jeg kanskje kunnet blitt fornøyd å..

Selvtillitten din bør få seg ny kjæreste, ikke nye pupper! Noen forhold bygger opp, andre bryter ned, imellom finnes mennesker med egne valg.

Skrevet

Vent og se det an - bli vant til den nye kroppen din før du gjør noe drastisk!!!

Og la nå kjæresten få lov til å si at det er greit hvis det er det du vil høre når du spør? Skulle han sagt nei? Han vil nok bare at du skal trives (som andre og har sagt).

Skrevet

Arggg.

Hvordan kan en mann svare rett på det?

Hvis han hadde sagt nei ville han vært en drittsekk. Og så er han en drittsekk fordi han svarer ja?

Gjest Gjest
Skrevet

Dere jenter vet jaggu å stille spørsmål hvor samme hva man svarer så blir det feil ja..

Skrevet

Jeg tror du kommer best ut av det med å bruke puppepengene på en psykolog. Du vet veldig godt at kroppen din er fin, mens psyken din er så usikker at det gjør vondt. Du må trene deg opp til selvsikkerhet.

Å legge inn silikon for å få bedre selvtillit er like feil som å begynne med platåsko for å bli Norgesmester i høydehopping.

Personlig synes jeg silikon er turnoff, iallfall hvis jeg vet om det. Du risikerer også smerter i brystene, og ødeleggende følsomhet i bryst brystvorter. Seksuelt så mener jeg at bryster skal nytes, og hvis det er amputert noen nerver der så reduseres jo brystgledeligheten.

Skrevet

Vil bare at HAN skal være fornøyd, så hadde jeg kanskje kunnet blitt fornøyd å..

Finn en feil her TS...

Først og fremst skal DU være fornøyd med deg selv og kroppen din, dernest han! Du vil ikke få bedre selvtillitt av å prøve å gjøre kjæresten din mer fornøyd med deg selv. kanskje i en bitteliten periode frem til neste krangel hvor han lirer av seg noe han vet sårer. Du har gått ned 18 kg TS, det er en fantastisk bragd! du har all grunn til å være stolt av deg selv. har selv gått ned så mye, og kjenner hvor inderlig godt det gjør i hele kroppen. Huet har jeg, som deg, ikke helt klart å omstille ennå, MEN jeg er klinkende klar på en ting i forhold til vektnedgangen....det ble gjort utelukkende for min egen del! Om samboeren liker kroppen min bedre nå enn før er eventuelt bare en bonus :)

så det jeg egentlig prøver å si TS, er at hvis du skal ta silikon så skal du gjøre det fordi det er noe du ønsker, ikke fordi du ønsker å gjøre en annen mer tillags. Du bør også tenke nøye igjennom avgjørelsen din. Store bryst ser kanskje flott ut for det blotte øye, men himmel så vonde de kan være til tider. Rygg og nakke smerter, et strev å finne gode bh'er (og finner du så er de spinn dyre og), menn som ser mer på brystene dine enn på deg, vanskelig å finne pene topper som passer, etc. bare noen av de mange ulempene det er med større bryst. hvis det er slik at du virkelig sliter med selvtillitten pga brystene dine TS så ser jeg ikke noe i veien for at du skal gjøre det for din del. går jo ann å forstørre de slik at de fortsatt har en pen og normal cup størrelse.

Men vær så snill TS, ikke gjør slike inngrep på kroppen din for å glede en annen overfladisk tulling. Typen din fortjener et spark bak for svaret hans, samtidig som jeg er enig med mange her om at en ofte får svar på det en spør om ;)

Skrevet

Du er sikkert kjempefin uten silikon, og du blir sikkert kjempefin med silikon også. Du er sikkert kjempefin hvis du slanker deg 5 kilo, og du er sikkert kjempefin hvis du legger på deg 5 kilo. Du er sikkert kjempefin hvis du bleker håret ditt, og du er sikkert kjempefin hvis du farger det mørkt. Det er mye du kan gjøre for å endre på utseendet ditt, og du er sikkert kjempefin uansett. Og det er lov for typen din å synes det også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes, jeg tviler ikke på at han bare vil deg godt. Kanskje han rett og slett ønsker du skal føle deg sexy, og når du drar frem silikon i praten så tror han nok at det er det som skal til for at du får god selvtillit.

Ikke dobbeltmoralsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...