Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Dubrovnik en uke i juli, og kunne tenke oss å leie bil for å kjøre litt rundt en dag, kanskje tar vi turen opp til Mostar også. Vi har med oss en ettåring, og er selvsagt avhengig av å ha bilsete i leiebilen, men er det mulig å få dette bakovervendt, eller sitter alle forovervendt i Sør Europa. Var inne på Hertz sine sider, og der hadde de bare forovervendte så det ut som. Noen som vet?

noen som kan gi meg tips om Mostar i samme slengen kanskje?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I resten av Europa er det fortsatt mest vanleg med forovervendte barneseter, det er nesten ikkje bakovervendte til sals i butikkane i det heile. Det er nesten berre Sverige og Norge som har hatt så stort fokus på at bakovervendt er sikrast. (Og norske HTS til dømes produserer fortsatt reine forovervendte seter, rett og slett fordi markedet i Europa etterspør dette.)

Så det kan sikkert bli vanskeleg å få leie bakovervendt barnesete. Det er kanskje best å ringe leiefirmaet lokalt direkte? :)

Skrevet

Var egentlig det jeg tenkte meg. Men det er vel ikke krise at han sitter forovervendt én dag. Gubben får bare kjøre forsiktig :ler:

Takk for svar uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...