Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Gi meg banknummeret deres og jeg oversender penger til hver og en.
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 You've lost it.... I've lost that lovin' feelin'.... Sier litt om hvor lite jeg har å gjøre på jobb. I dag har jeg lest en e-mail og vært på møte i 1 time. Så har jeg faktisk ike gjort noe mer. Jo forresten-jeg har spist lunsj! *tilbake til valgkampen* STEM
Suzy Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Stemmen min kan du få, men bankkontoen får du aldri!!! (ikke det at det er så mye der da...) Suz :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 Stemmen min kan du få, men bankkontoen får du aldri!!! (ikke det at det er så mye der da...) Suz :blunke: OK, Stem da for svingenede, jeg nekter at Kreps skal vinne.
Kreps Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Du vet da at jeg er en mye mer, verdig vinner enn deg!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 HØ! Lar meg ikke bestikke!! :setter armene bestemt i siden: men det sies jo at alle har sin pris.... hm.... Adina M.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Hrmf, ble manipulert til å stemme på Krepsen. Vet du om det er mulig å annulere den stemmen, slik at jeg kan stemme på deg istellet ? ....eh, hvor mye betaler du ?
Kreps Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 Hrmf, ble manipulert til å stemme på Krepsen. Vet du om det er mulig å annulere den stemmen, slik at jeg kan stemme på deg istellet ? ....eh, hvor mye betaler du ? Hadde ikke vi en avtale? :evil:
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Hadde ikke vi en avtale? :evil: Dette er Barbies verk ! Har aldri skrevet dette, æresord !!! Jeg stemmer kun på Kreps´en, og INGEN andre !!! :evil:
Barbie Skrevet 25. september 2003 #13 Skrevet 25. september 2003 Barbies verk,du lissom! Din feige pipelort. :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå