Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover for min beste venninne, og skal derfor arrangere utdrikningslag. Det jeg da lurer på, er hvem man inviterer til dette utdrikningslaget. Er det kun de jentene/damene som er invitert i bryllupet, eller kan man også invitere de som ikke er invitert i bryllupet :forvirret: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg kan egentlig ikke svare helt på det. Men det er kanskje litt rart å bli invitert til utdrikkningslag og ikke til bryllup? ;) Men alt i alt er det jo hennes gode venninner som skal bli invitert til et utdrikkningslag, og de regner jeg med allerede er satt opp som gjester i bryllupet? :)

Skrevet

Forloveren min gjorde det så fint og enkelt at hun spurte meg hvem jeg ville ha der. Funket utmerket for alle =)

Gjest Flode
Skrevet

Jeg ble også spurt hvem jeg ville ha med, så da skrev jeg liste med navn og mailadresser. Det var bare fire av de 19 som ble invitert i utdrikningslaget, som var invitert i bryllupet...

Skrevet

Jeg skrev også liste til forlover.

Skrev også opp noen som ikke var invitert i bryllupet og de satte veldig pris på å få komme :)

Skrevet

Jeg må også sette opp en liste, men er litt usikker på hvem og hvor mange jeg skal ta med? Har tenkt at om jeg inviterer folk som ikke er invitert i bryllupet så kanskje de synes det er litt sårt. Hva tror dere om det?

Skrevet

Som forlover, spør bruden om liste. Jeg sendte i utgangspunktet liste til forloveren med hvem jeg tenkte å ha med, og så snart gjestelista var klar sendte jeg denne over også. Det var veldig greit, siden hun da også visste hvem som kunne komme i bryllupet, og hadde deres telefonnumre og epost.

I utgangspunktet synes jeg alle venninnene som er invitert i bryllupet også skal inviteres i utdrikningslaget. Om søsken/kusiner også inviteres får være opp til bruden.

Hvis bryllupet er lite, dvs det er få venninner tilstede selve dagen, vil det være mer naturlig å også invitere venninner som ikke kommer til bryllupet. Jeg har selv vært i utdrikningslag til en venninne som hadde få venner med til festen, og da syntes jeg det var hyggelig å være med på utdrikningslaget. (De hadde vennefest i etterkant, som jeg var invitert til, men ikke hadde mulighet til å være med på).

Skrevet

Jeg ville spurt bruden om en liste med navn, tlf og e-post adr til de hun vil ha med i utdrikningslaget sitt.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) . Må si jeg ble veldig overrasket, var overbevist om at bruden ikke skulle vite noen verdens ting... Det ga meg litt å tenke på :) . Godt å vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...