Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Det er en profil som skriver dritt om en bekjent av meg.....ingen vet hvem hun som skriver er....hva skal jeg gjøre?ringe facebook i norge?!har noen et nummer?! og ingen rapporterer henne...
Sissan Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Tror neppe det er noe sted du kan ringe... Har hun åpen profil da, siden alle kan se henne? Og om ingen er venner med henne, hvordan vet dere hva hun skriver, og hvilken rolle spiller det?
Gjest gjest Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Det går vel an å rapportere henne? Hvis dere rapporterer henne alle sammen kanskje dun blir kastet ut? Eller så kan den personen som dette gjelder skrive en melding til henne og forklare at hun ikke syns det er noe særlig at hun skriver mye stygt om henne...
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hun er venn med de jeg er venn med og sprer rykter om en jente vi har som venner fells...altså ingen kjenner henne som sprer rykter men alle har addet henne og hun svarer ikke på noe bare skriver i vei....ellers har hun ikke skrevet noe på min vegg så jeg kan rapportere.....
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Hvis ikke jeg tar helt feil kan man rapportere en person. Hun trenger ikke ha skrevet noe på veggen din. Det står nederst på profilen til vedkommende: Rapporter/blokker denne personen.
Sissan Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Trekker meg ut, da jeg ikke kan skjønne bakgrunnen for å adde folk man ikke vet hvem er, for deretter å klage på det de skriver... *gammel*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå