Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg likte veldig godt saxofonspillingen i Moldovas innslag i mgp. Også er jeg veldig glad i techno. Noen som veit om technosanger hvor de spiller f.eks techno? Fant denne til dere som ikke har hørt saxofonspillingen (dette er en remix)
Gjest Bond Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 (endret) Den eneste som jeg umiddelbart kan huske er: Galaxy 2 Galaxy (alias av Mad Mike fra UR) - Hi Tech Jazz fant også: Mathew Jonson - Symphony for the Apocalypse Håper du mener virkelig techno da, ikke noe trance/harddance/tull. Endret 28. juni 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Mente ordentlig ("gammel") techno, og trance/harddance-tull Liker begge deler. Likte første du la ut godt. Takk
Gjest Bond Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ok.. og så ble jeg nysgjerrig.. etter litt mer leting.. UR - Nation to Nation og hvordan glemte jeg den her: Laurent Garnier - the Man with The Red Face Vil også tro at Carl Craig har hatt noe, men kan ikke tenke meg noe mer spesifisk nå.
Gjest Bond Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Mente ordentlig ("gammel") techno, og trance/harddance-tull Liker begge deler. Likte første du la ut godt. Takk Næhh... det finnes også ordentlig ny techno (Mathew Jonson er nok en av de nye som er veldig fin, anbefaler gjerne "She is He" låten, den er helt ubeskrivelig fin, men uten saksofon da). Jeg er nok bare én av de som fortsett blirr litt irritert om folk bruker techno som en fellesbetegnelse for alt elektronisk. Det er det nemlig ikke, basta. Så der, nå har jeg fått siste ordet på det og vi kan slutte å avspore. og om jeg skal være virkelig prikete, er det helst technolåt.. :gjeiper: Endret 29. juni 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Den siste blei litt for "syden" hvis du skjønner Tusen takk (Og jeg vet det er forskjellige ting. Ville jeg ikke hatt techno ville jeg skrevet trance eller dance eller harddance eller noe annet Techno er techno. )
Gjest Bond Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Laurent Garnier og syden?! Den skal jeg huske, tihi. Men ok, oppgaven å finne techno med saxofon var i hvert fall litt morsom, så om jeg kommer over eller husker flere, skal jeg huske den tråden her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå