Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Det er en profil som skriver dritt om en bekjent av meg.....ingen vet hvem hun som skriver er....hva skal jeg gjøre?ringe facebook i norge?!har noen et nummer?! og ingen rapporterer henne...
kosejentaa Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Eh, jeg tror ikke facebook kan hjelpe deg med dette problemet før du vet hvem det er snakk om hvertfall. Hvordan kan det ha seg at du ikke har klart å finne ut navnet på denne personen??
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Hvis noen har laget et falsk profil for å slenge dritt må du ta kontakt med Facebook for å få sperret den profilen. Ta kontakt via mail
Lizzee Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Hvis noen har laget et falsk profil for å slenge dritt må du ta kontakt med Facebook for å få sperret den profilen. Ta kontakt via mail På hver profil så står det: Rapporter/blokker denne personen Velger du å rapportere så blir det sendt en meldig til Facebook adm, du må fortelle hva som er årsaken til at du rapporterer. Har selv rapportert en gruppe som ble opprettet bare for å drive mobbing.
Sugerøret Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Kanskje denne er til noe hjelp ? http://www.slettmeg.no/lover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå