Rakel Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 De siste 2 dagene har det vært noe merkelig med linjen eller telefonen. Jeg ringer et nummer, ingen tar den, så jeg legger på. Når jeg så skal prøve igjen, så hører jeg at det ringes opp mens jeg venter på summetonen. (Forstår dere hva jeg mener?) Denne lyden av at noen slår nummeret på en måte. I dag så skjer det midt mens jeg er i en samtale. Plutselig høres disse tonene som om noen slår et nummer. Dette gjentar seg regelmessig under samtalen, ca hvert andre minutt. Nå har det også kommet en lyd, lignende fax, men ikke så skarp, etter at nummeret blir "slått". Jeg ringte teleselskapet, og han hørte også at dette skjedde i sin ende av telefonen. Han sa at han syntes det var merkelig, og at han aldri hadde hørt om dette før. Vi prøvde å dra ut kontakten, og "restarte" hele systemet, men det hjalp ikke. Jeg synes det er svært ubehagelig. Er det noen her som har peiling på hva det kan være??
Rakel Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Ja, det var fra fasttelefon. Hvorfor er tråden ryddet? Trodde ikke jeg fikk noen svar jeg... Søren! Hvorfor så jeg ikke på tråden for et par timer siden heller.. hehe.
feuerstein Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Skjønte heller ikke helt hvorfor det ble ryddet, det var en dame som skrev et helt ok innlegg om blant annet at du kan ha kommet borti "gjenta siste nummer"-knappen på telefon. Dessverre hadde hun signert med fornavn og navn på arbeidsgiver, en telefonileverandør, og denslags er vel en dødssynd på KG.
Zzyzx Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Er noe med reklamebrukere som ikke er lov når det ikke er avtalt med KG. Det hun sa var at du skulle ta telefonen med til en nabo eller noe, plugge den i veggen der og se om det samme skjedde. Så får du sjekket om det er selve telefonen eller om det er linja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå